שיווק ופרסום

המותג מאסטר שף יוצא בקמפיין מאסיבי, כמה יעלה המיתוג המחודש?

המותג הקולינרי "מאסטר שף" הוא חלק מחטיבת המזון והבריאות של חברת שסטוביץ והושק לראשונה בישראל בשנת 2012. על פי נתוני סטורנקסט המותג רשם בשנת 2020 צמיחה של 40%. מאות אלפי שקלים הושקעו בקמפיין החדש
מערכת ice | 
מותג מאסטר שף (צילום עופר בן יהודה)
המותג הקולינארי מאסטר שף שסיים בימים אלה תהליך מיצוב אסטרטגי חדש,  יעלה בתחילת  חודש מאי בקמפיין רחב  במסגרתו יציג  את מגוון המוצרים ואיכותם, לצרכן הישראלי.
הקמפיין יעלה תחת הסיסמא: "מאסטר שף. לא מתפשרים על אף ארוחה", ויכלול בין היתר: קמפיין TV  בערוצים המסחריים 12, 13, ו-9 וכן קמפיין דיגיטל רחב. במסגרת הקמפיין צולמו 7 סרטונים לקטגוריות השונות בהם פועל המותג, ביניהם: שימורי עגבניות איטלקיות, מיונז הולנדי רטבים אסיאתיים ועוד.
תהליך האסטרטגיה לווה על ידי "לאו ברנט" והקמפיין שהופק באמצעות "בבושקה", כולל צילומי מזון מרהיבים שנראים לראשונה על מסך הפרסומות בישראל.


הקמפיין של מאסטר שף. צילום: עופר בן יהודה 

המותג הקולינרי "מאסטר שף" הוא חלק מחטיבת המזון והבריאות של חברת שסטוביץ. המותג הושק לראשונה בישראל בשנת 2012 ומציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים לבשלן הביתי, במגוון רחב של קטגוריות, ביניהם: שימורי עגבניות, רטבים אסיאתיים, רטבי סלט, פרורי לחם, טורטיות, ממרחים, קוסקוס, אורז, דפי אורז ועוד. המותג זוכה להצלחה רבה ורשם בשנת 2020 צמיחה של כ-40% בקטגוריות בהן הוא פועל (על פי נתוני סטורנקסט).

ל-ice נודע כי לאחר המיתוג המחודש, לא חסכו בשיווק, והקמפיין המאסיבי והנרחב מוערך בעלות של מאות אלפי שקלים.

קרין שהין, מנהלת השיווק של מאסטר שף מסרה כי "בעקבות התגברות טרנד הבישול הביתי ובדיקת שוק רחבה שעשינו עם צרכנים רבים, נוכחנו לדעת שפעולת הבישול היא כבר מזמן לא משהו שעושים כדי לצאת ידי חובה. לנו במאסטר שף, חשוב לספק לצרכנים שלנו מגוון רחב של פתרונות קולינריים איכותיים, מארצות המקור המתמחות, ומתכונים שיאפשרו לכל אחד ואחת לבשל ארוחה ללא פשרות!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה