שיווק ופרסום

התמונה הזאת צולמה ב-2008, כמה האנשים בה שווים היום?

אולי בגלל הגיל הפנים לט מספיק מוכרות לכם אבל מדובר באנשים עשירים מאוד. התמונה צולמה לפני 13 שנים והם נראים ביחסים קרובים אבל היום הם מנהלים יריבות עסקים ושווים יחד כמה מאוד מיליארדי דולרים
מערכת ice | 
אילון מאסק וגף בזון (צילום רשתות חברתיות)
האנשים האלה בתמונה הצטלמו לפני 13 שנים, והיום הם שווים יחד לא פחות מ-382 מיליארד דולר. למעשה מדובר בשני הטופים של רשימת המיליארדרים העשירים בעולם לשנה זו, שפורסמה בתחילת החודש. ג'ף בזוס, מנכ"ל אמזון (מימין) הוכתר כמיליארדר העשיר בעולם כשהונו נאמד על 200 מיליארד דולר.
שותפו לתמונה הוא מנכ"ל טסלה אילון מאסק, הסגן שלו בדירוג מגזין פורבס ולמעשה האיש השני העשיר בעולם שהונו עומד על 182 מיליארד דולרים. התמונה צולמה במהלך קורס קצר בכלכלה התנהגותית שלקחו בו השניים חלק בשנת 2008. 
התמונה נראית ידידותית במיוחד אבל מאז עבר הרבה מאוד כסף בין שני האנשים ומתקיימת ביניהם סוג של יריבות. תואר "האיש העשיר בעולם" עובר מאחד מהם לשני, רק כמה חודשים לפני פרסום דירוג פורבס היה מאסק זה שהוביל כשהוא עוקף את בזוס ב-1.5 מיליארד דולר.
כמו כן השניים מחזיקים בחברות חלל פרטיות, כך שהחיכוכים העסקיים גם קרובים. לאחרונה ניצח מאסק במכרז בשווי של 2.89 מיליארד דולר לייצור חלליות שינחיתו אסטרונאוטים על הירח. הניצחון של מאסק מתוק מתמיד, כאשר על הדרך גם ניצח את ההצעה של בזוס שהציע את החברה שלו Blue Origin יחד עם תאגידים נוספים כדי לתכנן את נחיתת הירח הבאה. סוכנות החלל, כאמור, בחרה בחברת החלל של מאסק ושימוש בחללית שכבר החלה את תהליכי הייצור שלה בדרום טקסס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה