שיווק ופרסום

אירועי יום העצמאות: אלו ההופעות שיתקיימו בעיר שלכם

זיקוקים, הופעות חיות של טובי האמנים ומתחמים חווייתיים לילדים בירושלים, חגיגה של משאיות מזמרות ברחבי העיר בתל אביב לצד מופע רוק, וגם: מי יופיע בגבעתיים, חריש ואפילו אילת? כל ההנחיות והמגבלות גם כן בפנים
כפיר אדר |  1
הופעה (צילום Pixabay)

אחרי שבשנת 2020 לא ניתן היה לחגוג כמו שצריך את יום העצמאות, חוויית הבמות והופעות האמנים לא התאפשרה בעקבות הקורונה וכן הציבור נאלץ להשאר בבית, כעת ברחבי הארץ מתכוננות העיריות השונות לחגיגות עצמאות 2021 ויום ההולדת ה-73 של ישראל בצל הניצחון על המגיפה העולמית. מי יופיע והיכן? ice בדק בשבילכם.

עוד לפני כן, יש לציין שחלק נכבד מהערים לא יקיימו אירועים כלשהם בשל העובדה שילדים לא זכאים לתו ירוק ולכן לא יהיו יכולים להכנס להופעות, בעפולה לדוגמא מתכוונים לחסוך את הכספים מההופעות הללו ולא להשקיע בהבאת אומנים לעיר, כאשר הילדים לא יוכלו להגיע לבמות ולשמש כקהל, כאשר גם הוריהם כפועל יוצא כנראה לא יגיעו. בערים מרכזיות כמו באר שבע לא יהיו הופעות וגם בעוד כמה ערים גדולות כמו אשדוד לא יהיו הופעות יוצאות דופן.
תל אביב
משאיות עם מוסיקה וריקודים יסתובבו ברחבי העיר, עם מופע מיוחד של מאור כהן ופיטר רוט מול קהל בסירות בירקון, זאת לצד עשרות אירועים וחגיגות קהילתיים, יחד עם זאת לא יתקיימו אירועים המוניים ביום העצמאות. כמדי שנה, תציע העירייה מגוון רחב ומכובד של פעילויות ומופעים בעשרות מוקדים קהילתיים ברחבי העיר, שיאפשרו לתושבים ליהנות מהחגיגות.
עיריית תל אביב-יפו תקיים מופעים מוזיקליים בארבעת אזורי העיר- צפון, מרכז, דרום ויפו. בכל אזור תעבור משאית מקושטת בדגלי ישראל שתנגן שירי עצמאות עבריים ותכניס את התושבים לאווירת החג.
סי רוק עצמאות- מאור כהן ופיטר רוט בהופעה מול קהל בסירות בירקון בערב יום העצמאות, יום רביעי, 14 באפריל,21:00,  מרכז דניאל לחתירה. בנוסף, כמדי שנה, תציע העירייה מגוון רחב ומכובד של פעילויות ומופעים בעשרות מוקדים קהילתיים ברחבי העיר, שיאפשרו לתושבים ליהנות מהחגיגות.
ירושלים

על רקע החזרה לשגרה, עיר הבירה תציין את יום העצמאות עם שורה של אירועים מושקעים, כולם בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולתו הירוק. יוצעו לציבור סדרת מופעים ייחודיים בכל רחבי העיר, שיכללו זיקוקי דינור והופעות של אמנים מהשורה הראשונה. ביום העצמאות עצמו יתקיימו שורה של אירועים במוסדות התרבות השונים של העיר. יודגש כי כלל האירועים יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות וברישום מראש באמצעות אתר העירייה. 

אלה האירועים שתקיים עיריית ירושלים בערב יום העצמאות (14.4): הופעות של אליעד נחום, טונה ורביד פלוטניק ובהנחייתו של אלעד עמדי בבריכת הסולטן, החל מהשעה 23:00. כמו כן, היכל הפיס לתרבות ולאומנות בירושלים יארח את נדב אבקסיס למופע סטנדאפ ומיד לאחר מכן את שרית חדד ואליעד נחום, החל מהשעה 21:30. בנוסף, הופעות של לירון בן שמעון, גידי גוב ועינת שרוף החל מהשעה 21:30 בכיכר ספרא. 
זה לא הכל - הופעות של עמיר בניון, פירקת אלנור מארחים את אורית עטר, מרגלית צנעני והדג נחש, באמפי מוזיאון הסבלנות החל מהשעה 21:30. "עצמאותה", תפילה ושירה בציבור מול החומות בפארק טדי, חוצות היוצר, החל מהשעה 18:30. כמו כן, תפילה חגיגית בכותל המערבי ובמתחם התחנה החל מהשעה 20:00. שורה של הופעות במינהלים הקהילתיים: שרית חדד ברמות אלון, קובי פרץ בגילה, הפרויקט של רביבו ביובלים, עינת שרוף בפסגת זאב, רמי קלינשטיין בחומות שמואל, עקיבא תורג'מן וביני לנדאו במיתרים, אהרון רזאל בגבעת מרדכי ועוד. בנוסף, בגינות הציבוריות ברחבי העיר יוקמו מתחמים לילדים. וגם מופעי זיקוקי דינור מרהיבים ב-10 מתחמים שונים ברחבי העיר ובשכונות.
במהלך יום העצמאות (15.4) יתקיימו מגוון אירועים ומופעי תרבות, ביניהם: מוזיאון מגדל דוד יציג את תערוכת – "הבנאים, זו המנגינה שלנו", בין שעות 10:00 – 17:00, ולאחר מכן מופע "אלה הם בנאי" של גברי בנאי ובניו. הכניסה ללא תשלום. תיאטרון פסיק יציג את הצגת "במשקפיים של בגין", על חייו ופועלו של מנחם בגין. ההצגה תעלה בשעות 10:00, 12:00, הכניסה ללא תשלום. תיאטרון הקרון בגן הפעמון – בין השעות 10:00 – 16:00 יתקיים הפנינג חגיגי הכולל הצגות, מופעי חוצות, דמויות שטח ועוד, הכניסה ללא תשלום. 
חדרה
תושבי העיר ייהנו במוצאי עצמאות ממרתון הופעות בהיכל אנרבוקס: טיפקס, נסרין ועדן חסון, במחיר של 50 שקלים בלבד (לכל מופע) לתושבי חדרה * בערב החג מופע זיקוקים מרהיב בשמי העיר. לאחר קשיים ואי ודאות בשל מגבלות הקורונה, בעיריית חדרה החליטו בכל זאת לקיים אירועים לציון יום העצמאות ה-73 של מדינת ישראל ולשמח את תושבי העיר. את האירועים מובילה מחלקת האירועים העירונית של אגף אתו"ס. כרטיס לכל אחת מההופעות יעלה 110 שקלים, אבל תושבי חדרה יוכלו לרכוש אותו במחיר מסובסד של 50 שקלים בלבד! פתיחת מכירת הכרטיסים תהיה ביום ראשון הקרוב, 11/4/21, בשעה 9:00. הרכישה דרך קופות תל אביב 2207*. לכל אחד מהמופעים אפשר יהיה להכניס 1,000 צופים בלבד, ובעיריית חדרה נערכים על מנת שזרימת הקהל תהיה קלה ומהירה. כמובן שהכניסה לכל המופעים לגילאי 16 ומעלה בהצגת תו ירוק בלבד.
 

חריש
בערב יום העצמאות תקיים העירייה הופעות בכמה מוקדים בשכונות, במקום במת הופעות מרכזית (בגלל הנחיות הקורונה). במוקדים יעלו להופיע בן זיני, רגב הוד, להקת טררם והפרויקט של נאור כרמי! בנוסף, יהיו מופעים ניידים כמו היפ הופ וקרקס שיסתובבו בשכונות וכן מופע לייזר בשמיים.
ראש העין
הרשמה לאירועי חגיגות העצמאות באגם ללהקת הדג נחש ולאמיר דדון (14/04) ולמופע טברנה ים תיכונית (15/04) תחודש בשעה 19:00. ניתן יהיה להירשם באתר החברה העירונית. מספר המקומות מוגבל לשני מקומות למזמין. הכניסה למתחמים בהתאם לתו הירוק.
גבעתיים
השנה יצוין בעיר יום העצמאות באירועים מצומצמים וללא זיקוקין, לאור מגבלות הקורונה. חשוב להדגיש: לשתי הבמות של ערב העצמאות יש להרשם מראש ולהזמין מקומות - הכניסה תתאפשר רק לנרשמים מראש. במה 1: *שרים עצמאות – בגן הזיכרון*: 19:00 כניסת קהל החל משעה זו, 19:45 הקרנת טקס הדלקת המשואות מהר הרצל על מסך ענק, 21:00 חגיגת זמר ישראלי : שירה בציבור עם ורדינה כהן ויהודה אליאס, 22:00 אבי טולדנו- מופע מרכזי.
במה 2: *חוגגים עצמאות ברחבת הגלגיליות*: 20:00 כניסת קהל החל משעה זו, 21:00 חגיגת זמר ישראלי, משתתפים: מרגלית צנעני, רגב הוד. מופע בידור: שמוליק ספן. הכניסה תתאפשר בהצגת אישור התו הירוק בצירוף תעודה מזהה מקורית וכרטיס שהוזמן מראש. מספר המקומות מוגבל ל- 500 איש בכל מתחם, הכניסה מגיל 16 ומעלה, חל איסור מוחלט על הכנסת נשק ובעלי חיים למתחמים
נוף הגליל
בעיר הצפונית יערכו בדיקות מהירות בכניסה למופעים המרכזיים שיתקיימו ברחבי העיר, כאשר האטרקציה המרכזית תהיה הופעה של הזמר איתי לוי שיופיע על הבמה לצד להקות מקומיות, מגישי הטלוויזיה פאולה וליאון רוזנברג ינחו את הערב להנאת הקהל.
אילת
בערב יום העצמאות, שיתקיים ביום רביעי (14.4.21), מוזמנים תושבי אילת ואורחיה, ליהנות ממופע מרכזי של בניה ברבי בחוף הדקל, ממופעי רחוב לאורך הטיילת, ממופע אורקולי במזרקה המוסיקלית וממופע זיקוקים בשמי אילת. בשל מגבלות הקורונה תותר כניסה לבמה המרכזית בחוף הדקל, ל - 3,000 איש בלבד, בהצגת תו ירוק. לילדים (עד גיל 16) תתאפשר במקום בדיקה מהירה למקדימים - ללא עלות.
על הבמה תופיע הלהקה האילתית - "גרוב רשרש" במסיבה ישראלית ולאחריה כאמור הופעה של בניה ברבי. עוד במהלך הערב, יתקיים מופע עצמאות במזרקה המוסיקלית בשעות 20:30 ו 21:30 ומופעי רחוב לאורך הטיילת הצפונית. בשעה 22:00 יוכלו כולם ליהנות ממופע זיקוקין מרהיב בשמי אילת. הקמת אוהלים ביום העצמאות תותר גם השנה רק במקומות המותרים: מזרחית לחוף הנפרד בחוף מפרץ השמש ואוהלי איגלו בלבד ברצועת החוף הדרומית מחוף המגדלור ועד מעבר טאבה. הצבת קרוואנים תותר רק בשטח העפר מול חוף מפרץ השמש.
רחובות
חגיגות יום העצמאות ברחובות מגיעות אליכם הביתה! מופע עצמאות חגיגי במיוחד עם מירי מסיקה והסטנדאפיסט אבי נוסבאום, להקות הזמר של בימת הנוער, להקת הנוער "העירומיוזיק" ולהקות המחול "הדרי רחובות" המופע בהנחיית נתן דטנר וישודר בעמוד הפייסבוק מהיכל התרבות.
אשקלון
בעירייה אמנם לא הודיעו על שמות של אמנים שיגיעו לעיר, אבל הבטיחו מיצגי אורות צבעוניים ועוצרי נשימה, מופעי רחפנים מרהיבים ושפע של אטרקציות לכל המשפחה בטיילת בר כוכבא, מרינה וסי-פארק בחוף דלילה.
רעננה
מופעי ערב יום העצמאות ברעננה יפתחו את חגיגות העצמאות למדינת ישראל החל משעות הערב, בצאת יום הזיכרון ויתחיל במופעים לקהל הרחב. במהלך הערב, יתקיימו הופעות מוזיקה של זמרים, מופעי בידור לגדולים ולקטנים, מסיבות לנוער ומופעי זיקוקים מרהיבים כנהוג. להלן לוח ההופעות: המופע המרכזי - ההופעות יתקיימו על הבמה שליד האגם בפארק רעננה ולאורך רחוב אחוזה. 21:00- יתקיים שידור לייב מהמופע של יהורם גאון בפארק רעננה, 23:30 הופעה של הזמרת זהבה בן, הופעה עם מיטב הלהיטים ממרגשים והאהובים של הזמרת זהבה בן. 22:00- הטיש הגדול משה להב ומהשעה 01:30 ייהנו בני הנוער מהופעתו של הזמר נתן גושן, במיטב להיטיו.
חיפה
מופעי ערב יום העצמאות 73 בחיפה ביום העצמאות 2021 יחלו משעות הערב, בצאת יום הזיכרון ויתחילו במופעים רבים לקהל הרחב. במהלך הערב, יתקיימו הופעות מוזיקה של זמרים, מופעי בידור לכל המשפחה, מסיבות לנוער ומופעי זיקוקי דינור מהפנטים כנהוג בחג. להלן לוח ההופעות המלא:
במות שמחה יוקמו במוקדים הבאים: בספורטק נווה שאנן יופיעו: רביד פלוטניק, עידן עמדי ואמנים מקומיים. בגן בית העם בקריית חיים יופיעו: שירי מימון, זהבה בן ואמנים מקומיים. במדשאות בית הכט יתקיים ערב שירה בציבור עם אפי נצר וירדנה ארזי. בגן הזיכרון שבשכונת הדר תוקם במה מונגשת – אדם ואמנים מקומיים. מופע זיקוקים ישוגר בשעה 21:30 מחמישה מוקדים: כיכר זיו, אח״י אילת ק.חיים, שד׳ מוריה, גן אופירה נבון שפרינצק וספורטק נו״ש. האירועים, שיכללו במות בידור ומופעי זיקוקים, יתקיימו במסגרת מגבלות "התו הירוק"
חולון
לאור עדכון הנחיות משרד הבריאות ומשטרת ישראל, מופע "ליל כוכבים", שהיה אמור להתקיים בחניון היכל טוטו חולון, יפוצל לשני מופעים נפרדים שיתקיימו בזה אחר זה בערב יום העצמאות בתוך היכל טוטו חולון. בשעה 21:15 - מופע של נתן גושן ועידן חביב, בשעה 00:15 – מופע של עדן בן זקן ועדן חסון. המופעים מיועדים לתושבי חולון בלבד בעלי תו ירוק. על מנת לאפשר לכמה שיותר מתושבי העיר ליהנות מהמופעים, לא תתאפשר הזמנת כרטיסים לשני המופעים אלא למופע אחד בלבד. הכרטיסים לשני המופעים יהיו מסומנים וניתן יהיה להזמין אותם באתר העירייה.
כרמיאל
האירוע המרכזי יתקיים באמפיתאטרון במגבלת קהל של עד 5,000 איש לפי התו הירוק. בין האמנים שיופיעו באמפיתאטרון: איתי לוי, מירי מסיקה, מרגי ומושיקו מור. אירועים נוספים: ההרקדה המסורתית וערב זמר עברי בהיכל הספורט הורוביץ. בהתאם להנחיית ראש העיר משה קונינסקי נערכו במינהלת התרבות העירונית להפעלת אירועי יום העצמאות בכרמיאל בהתאם למתווה משרד הבריאות.
ראשון לציון
שמות גדולים לא יהיו, אבל מופעי ערב יום העצמאות 73 בראשון לציון יפתחו את חגיגות העצמאות למדינת ישראל החל משעות הערב עם צאת יום הזיכרון ויתחילו במופעים והופעות רבות לקהל הרחב. במהלך הערב, יתקיימו הופעות ואירועים. להלן לוח המופעים המלא: כל החגיגות באחד הרחובות המרכזיים -  רחוב רוטשילד: תיאטרון רחוב צבעוני וקרקס בשיתוף הקהל, הקרנה של מיצגי וידאו ארט שיוצג על גבי בית הכנסת הגדול, אומני רחוב, להטוטי אש והרכבים מוזיקליים שיופיעו, להקות תיפוף, קרנבל ברזילאי, ליצן ורובוט ענקיים. 
נהריה
העיר הצפונית תחגוג את יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל בהתאם להנחיות הממשלה, כאשר האירועים יתפרסו על פני שלושה ימים. בערב החג (יום רביעי) עם סיומו של יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, יתקיימו שני מופעי זיקוקים בנהריה. הראשון ב-21:00 בכיכר העירייה שבשדרות הגעתון, השני בשעה 22:00 באזור קו החוף. לאורך הערב תושמע מוסיקה ישראלית לאורך מרחב הטיילת העירונית. בשל ההנחיות יישארו כל צירי התנועה פתוחים ובמקום הדוכנים יוכלו הבאים ליהנות מבילוי בבתי הקפה והמסעדות ברחבי העיר.
קרית אונו
מופעי ערב יום העצמאות 73 בקרית אונו יפתחו את חגיגות העצמאות למדינת ישראל החל משעות הערב, בצאת יום הזיכרון, ויתחיל במופעים והופעות רבות לקהל הרחב. במהלך הערב, יתקיימו הופעות מוזיקה של זמרים, מופעי בידור למבוגרים, מסיבות לנוער ומופעי זיקוקים מרהיבים כנהוג. להלן לוח ההופעות: חמש במות בידור ניידות על גבי משאיות, יסתובבו השנה ברחבי העיר, ויגיעו עד אליכם לשכונה, כדי שהילדות והילדים שלנו יוכלו לחוות שוב את חגיגות העצמאות. הזמרים שיופיע בקריית אונו: מאיה בוסיקלה, הראל סעת, הראל מויאל, ליאור פרחי, דני רובס, איצי שמלי, פיני חדד, עוזי וחיים אסנר, אופק - קסם של ילד.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה חג
    מיי 04/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה חרטה חבל על מי שמוציא כסף ולא נהנה.
    סגור