שיווק ופרסום

כמה רשת BBB הוציאה על קמפיין לעידוד ביקור במסעדות?

לרגל פתיחת המשק ושורת ההקלות שאושרו על ידי הממשלה עולה רשת BBB בקמפיין חדש המזמין את הציבור להגיע ולבקר במסעדות, זאת במטרה לחזק את הענף כולו שנפגע משמעותית בשנה האחרונה עקב המשבר

בן רז | 
קמפיין חזרה למסעדות BBB (צילום גבע טלמור)
לאחר שנה מאתגרת לעולם המסעדנות, רשת BBB יוצאת בקמפיין חדש שמשדר עידוד ביקור במסעדות. הקמפיין יעלה לאוויר בשבוע הבא והוא נשען על הסלוגן: "BBB- SHARE THE MOMENT". הקמפיין מתאר את המפגש בין צוות המסעדה לבין האורחים, המגיעים אליה לאחר שנה.
בסרטון הפרסומת מוצגת משפחה ישראלית, המתכוננת ליציאה למסעדה בעוד שבאותו הזמן מוצג צוות המסעדה, המתכונן לבואם של האורחים- צוות המלצרים המנקה את השולחנות ואת הדלפקים, השפים המכינים את המטבח, קוצצים ירקות ומכינים המבורגרים, ועד למפגש המרגש של כניסת האורחים למסעדה, לארוחה משפחתית עם סבתא וסבא. צוות המסעדה, בדומה למתקיים במציאות, עוטה מסיכות ומקפיד על הריחוק החברתי המתבקש.
הקמפיין, בהשקעה של כ- 2 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום THE BOX, יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים, בערוצי הספורט, ברשתות החברתיות ובאתרים מובילים באינטרנט, כמו גם בפעילות מיתוג על גבי אלמנטים שונים במסעדות עצמן. על הקו העיצובי אמון סטודיו העיצוב והמיתוג IDEA.
אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB: "אחרי שנה לא פשוטה, אנו שמחים לחגוג את החזרה לשגרה עם קמפיין עתיר השקעה. אני בטוחה שיסייע לכל העסקים בענף המסעדנות, ולא רק לרשת שלנו. הקמפיין שפורט על נימי הרגש, מציג הלכה למעשה וללא ציניות את ההתרגשות אותה אנו חווים בימים אלה, והגעגוע לאורחים שלנו. אנחנו שמחים להזמין את כולם לשוב ולפקוד את המסעדות שלנו, ושל כל הענף כולו."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה