שיווק ופרסום

MARS מכניסה דמויות M&M מהדיוטי פרי לרשתות השיווק

באווירה של חג הפורים ועם רצון להחזיר לקהל את חווית הדיוטי פרי, MARS יימכרו מוצרים ודמויות שהיה ניתן להשיג בדיוטי פרי בלבד לרשתות השיווק והחנויות: "צופים לעלייה במכירות בקטגוריית השוקולד"
מערכת ice | 
המוצרים של מארס ברשתות השיווק (צילום חגי רצון)
חברת הממתקים MARS מצטרפת השנה לחגיגת הפורים ומחזירה את אווירת הדיוטי פרי לישראלים שמתגעגעים אליה. במהלך חודש פברואר יימכרו גאדג'טים עם דמויות M&M'S, שעד עתה היה ניתן להשיג רק בדיוטי פרי וכעת ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק והחנויות.
במסגרת הטבה מיוחדת לפורים, ניתן יהיה לרכוש את מגוון מוצרי השוקולד המובילים של MARS ב-19.9 שקל ולקבל את הפנס או המאוורר של M&M'S ב-5 שקל בלבד. הדמויות הצבעוניות של M's&M יקשטו את נקודת המכירה. הן יהיו מחופשות בסגנון המערב הפרוע בשילוב מגוון המוצרים של מרס.
מהחברה נמסר כי: "אנו צופים שאנשים ימשיכו גם השנה במנהג משלוחי המנות על מנת להמתיק את החג ולחזק את תחושת הקרבה לשכנים ולחברים בקהילה. אנו צופים כי גם השנה תחול עלייה במכירות קטגוריית השוקולד בחודש אדר, בו חל החג, נוכח עלייה של כ-50% בקטגוריית הברים ונשנושי השוקולד לעומת חודשים אחרים לפי נתוני Storenext בשנת 2020."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה