שיווק ופרסום

קמפיין חדש ליקבי כרמל: היינן הראשי של החברה מככב

יקבי כרמל יצאו בקמפיין חדש לסדרת יינות הפרימיום ומשיקה יינות חדשים תחת המותג "כרמל סיגנצ'ר". במרכז הקמפיין החדש ניצב היינן הראשי של החברה יפתח פרץ, לראשונה יינן עומד בקדמת הבמה של קמפיין
מערכת ice | 
היינן הראשי בקמפיין החדש (צילום גל פורת)
יקבי כרמל משיקים לאחר שנתיים של עבודה סדרת יינות פרימיום חדשים תחת המותג "כרמל סיגנצ'ר". ההשקה כוללת מיתוג מחודש ולוגו חדש המקושר ללוגו התאגידי. 
לרגל ההשקה, היקב העלה קמפיין ברחבי המדיה, המציג את יפתח פרץ, היינן הראשי של היקב, מספר על הפילוסופיה הייננית בהכנת יינות הפרימיום של יקבי כרמל. כל זאת תחת המסר המרכזי המעביר את הבטחת המותג "רגעים ששווה לחכות בשבילם". פרץ, המוביל את הצוות המקצועי ביקבי כרמל מזה שלוש שנים, ומי שהוביל את הטיפול בסדרות היוקרה וביינות החדשים בשנים האחרונות, כבר משלב הכרמים ועד בחירת חביות העץ, חביות הבטון וטכנולוגיות חדשניות נוספות להכנת היינות.
בקמפיין מספר פרץ כי הדגש העיקרי ביינות של כרמל סיגנצ'ר הוא מוטיב הזמן. זה שהשקיע צוות הייננים של יקבי כרמל על מנת לגדל יינות איכותיים, החל מהטיפול בכרמים ועד תהליך הכנת היין המוקפד, כל זאת בסבלנות הנדרשת, כי כאמור, "יש דברים ששווה לחכות בשבילם". הקמפיין התקשורתי עלה השבוע לטלוויזיה ולדיגיטל וילווה בצילומים מרהיבים מכל שלבי הכנת היין, בליווי יפתח פרץ
רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל, אמר היום: "כרמל סיגנצ'ר היא ההשקה הגדולה ביותר שלנו השנה. אנו גאים להציב בקדמת הבמה את היינן הראשי שלנו, יפתח פרץ, ואת צוות הייננים, אשר הביאו את התפיסה הייננית וקדמת הטכנולוגיה והחדשנות לייצור הסדרות החדשות עם חשיבה יצירתית ופיתוחים ייחודיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה