שיווק ופרסום

מיteaנג רום של פיוז טי– איך יראה היום שאחרי?

מותג התה הקר של חברת קוקה קולה עם פרסומת משעשעת במיוחד בצל תקופת הקורונה. מי לוקחים חלק בפרויקט? מה כוללת הפרסומת החדשה? ולמה קשה מאוד להגמל מההרגלים שגרמה לנו התקופה הנוכחית?
כפיר אדר | 
הפרסומת של פיוזטי (צילום מתוך יוטיוב הפרסומת)
פיוז-טי, מותג משקאות התה הקר של חברת קוקה-קולה, עולה עם סרטון תוכן הומוריסטי המתאים במיוחד לתקופה הנוכחית. הסרטון מתאר את היום שאחרי החזרה ל-"חיים האמתיים" ולפגישות במשרדים, רק שתסמיני פגישות הווידאו עוד נשארו כחלק בלתי נפרד מהנוכחים בחדר הישיבות.
בסרטון משתתפים, החבורה המוכרת – טל טירנגל, יורן דוידי, תומר פישמן, כרמל נצר, קארין כהן ואריאל וייסמן. הם מגיעים לחדר ישיבות, אחרי שנה ארוכה של פגישות וידאו מהבית, זאת לטובת 'מצגת סיכום השקת קמפיין פיוז-טי 19 קלוריות', כאשר הם מביאים איתם לישיבה מגוון 'תסמינים' משיחות הוידאו המוכרות שכולנו עושים - בחצי פיג'מה, תוך כדי בישול ובניסיון כושל לפתוח מצלמה. התוכן בסרטון קליל, מצחיק, מדויק לתקופה וללא ספק, גורם לכולנו תחושת הזדהות עם הסיטואציות המוצגות, בעיקר עושה חשק כבר לחזור לשגרה.
כתיבת תסריט: אמוץ הררי ורועי מדלי (מחלקת טכנולוגיה ותוכן קוקה-קולה)
חברת הפקות: גוסטבו הפקות 
מפיק אחראי: גוסטבו נדל 
מפיקה: לירון עומר
מפיקה בפועל: מורן שלו
מפיקת פוסט: שרון טל 
מתאמת הפקה: שקד קפלן
במאי: גדי פורטנוי
צלם: רותם ירון 
ארט: משה חמו 
הלבשה: חן אושרי 
איפור ושיער: הילה מינס 
אונליין: סטודיו גרוסמן - עמרי גרוסמן
סאונד: בייסליין - יוסי רבינוביץ
ייצוג אומנים: רועי הולנדר ובניו
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה