שיווק ופרסום

רעבים? קבוצת דבי נבחרה לנהל את מערך יחסי הציבור של תן ביס

קבוצת היח"צ והאסטרטגיה תקשורתית ודיגיטלית נבחרה לנהל את הפעילות התקשורתית ומערך יחסי הציבור של חברת תן ביס ותנוהל תחת מנהלת השיווק של תן-ביס בישראל, חיה האוסמן
כפיר אדר |  4
משה דבי (צילום אוסנת רום)
קבוצת דבי נבחרה לנהל את הפעילות התקשורתית ומערך יחסי הציבור של 'תן ביס' בישראל ותנוהל תחת מנהלת השיווק של החברה, חיה האוסמן. תן ביס היא מחברות הזמנת האוכל המקוונות הגדולות בישראל המציעה שירות משלוחים ממגוון רחב של מסעדות בכל רחבי הארץ. את התקציב ינהלו סמנכ"ל הלקוחות נדב ברקוביץ' ויועץ התקשורת הבכיר רועי כץ.
תן ביס שנוסדה בשנת 2000 הפכה לחברה מובילה במתן פתרונות לעסקים באמצעות סבסוד ארוחות לעובדיהם דבר שהפך אותה לסמל סטטוס עבור העובדים בתעשיית ההייטק. בנוסף למגזר העסקי, האפליקציה והאתר של תן ביס זמינים גם לקהל הרחב עם שירות המאפשר לכל אחד להזמין משלוחים הביתה וליהנות מהטבות מאלפי מסעדות בפריסה ארצית.
"אנחנו מודים לתן ביס על הבחירה בנו לניהול מערך יחסי הציבור והאסטרטגיה שלה. מגפת הקורונה הוכיחה לכולנו  עד כמה השירותים שמציעה תן ביס הם חיוניים, בייחוד בתקופות של סגר שהחל בפעם השלישית בימים אלה ממש. תן ביס היא סיפור הצלחה ישראלי בעולם ועבורנו זו גאווה גדולה לצרפה לפורטפוליו הלקוחות של הקבוצה. אני בטוח שבעבודה משותפת עימם נגיע להישגים חדשים ומהלכים אסטרטגיים לטובת הצרכנים, המסעדנים והעובדים של תן ביס", אמר משה דבי, מייסד ויו"ר קבוצת דבי.
קבוצת דבי הוקמה לפני כעשור על ידי משה דבי והתרחבה בשנת 2012 עם הצטרפותו של הפרסומאי רון שלי והקמת חברת האסטרטגיה הדיגיטלית דבי&רון. הקבוצה, המנוהלת על ידי איה אחימאיר, היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת השיווק התקשורתי הגלובלית אדלמן (Edelman).
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה
    מעניין 01/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התגובות לחברה שליליים מאד בGOOGLE REVIEWS
    סגור
  • 3.
    20 ש"ח מתנה בהזמנה ראשונה באפליקצית WOLT, קוד: LIKE30
    WOLT 01/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    20 ש"ח מתנה בהזמנה ראשונה באפליקצית אוכל WOLT, קוד: LIKE30
    סגור
  • 2.
    אין על דבי! (ל"ת)
    חגית 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אלופים! בהצלחה (ל"ת)
    דוד 12/2020/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור