שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: מפעל הפיס הפכו שיר של עמיר בניון ל"המנון" הזכיה בלוטו
"מזל שאין חלב": עמיר בניון לוהק לפרסומת החדשה של מפעל הפיס שם הוא מספר את סיפורו של א.ט שרק רצה להביא חלב הביתה וחזר עם 32 מיליון שקל - אה וכמובן בלי החלב. המילים קליטות ואי אפשר שלא לזמזם אותן אחרי צפייה בפרסומת
.jpeg)
אין אחד שלא קם בבוקר לעבודה ואומר לעצמו: "אוף, אם רק הייתי זוכה בלוטו הייתי עושה מה שאני רוצה". אז הפרסומת החדשה של מפעל הפיס מביאה את הסיפור של אותם האנשים, אלה שפעם רק חלמו על האפשרות לזכות בפרס המיוחל - והמזל היה איתם, ומי מזוהה עם המילה "מזל" יותר מהזמר והיוצר המוכשר, עמיר בניון?
במאי הפרסומת רני כרמלי והצוות שמאחורי ההפקה, לקחו את השיר המצליח של עמיר בניון "מזל" וחידשו אותו בפרסומת. במקום המילים המקוריות של השיר, הם הוחלפו לסיפור ההירואי של הזוכה א.ט שיצא לבדו באמצע הלילה לקנות חלב ולצערו או יותר נכון למזלו החנות הייתה סגורה והכסף הלך לטופס הלוטו שמאוחר יותר גמל לו ב-32 מיליון שקלים.
איך נכנסתם לפרויקט ואיך יצאת ממנו?
"נכנסו לעוד יום עבודה ויצאנו בסוף עם 32 מיליון ש"ח. אבל מזה צריך להוריד מס, אז ויתרנו".
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
"להחליט איפה בניון יישב. כשהודענו לו שהוא צריך לטפס על עץ, הוא לא מצמץ. הבנאדם פנתר".

משפט קאלט שתפס על הסט:
מזלללללללללללללללללללל שאין חלב
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
החלב
דבר צוות המשרד:
לא בוכים על חלב שנגמר
רשימת קרדיטים:
משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: טל ריבן
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהלי קריאייטיב: אסא קרן ויונתן טייטל
מנהלת לקוחות: נועה לוטן וליאור גלעד
סופרווייזרית: טל גרינגרז ונטלי קוסקין
תקציבאית: יובל לוי
ארטדיירקטור: איילת גורג'ס אראל
קופירייטר: אורי שוהם
סמנכ"לית אסטרטגיה: אירית שפייזמן
מפיקה: נעמה בלז
קריאייטיב דיגיטל: עידן צחר והצוות
מדיה קום: טל קדמי ודור ברק
אינטרקשן: אירן רז, דני גנות, יגאל קרמר, טל וויס ודניאל פלדמן
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: מיאלמה
בית פוסט: סנובול
הפקה מוזיקלית: תומר בירן
טאלנט: עמיר בניון
לקוח: מפעל הפיס
משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: טל ריבן
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהלי קריאייטיב: אסא קרן ויונתן טייטל
מנהלת לקוחות: נועה לוטן וליאור גלעד
סופרווייזרית: טל גרינגרז ונטלי קוסקין
תקציבאית: יובל לוי
ארטדיירקטור: איילת גורג'ס אראל
קופירייטר: אורי שוהם
סמנכ"לית אסטרטגיה: אירית שפייזמן
מפיקה: נעמה בלז
קריאייטיב דיגיטל: עידן צחר והצוות
מדיה קום: טל קדמי ודור ברק
אינטרקשן: אירן רז, דני גנות, יגאל קרמר, טל וויס ודניאל פלדמן
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: מיאלמה
בית פוסט: סנובול
הפקה מוזיקלית: תומר בירן
טאלנט: עמיר בניון
לקוח: מפעל הפיס
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
8.מזל טובאבי טבגה 04/2024/14הגב לתגובה זו0 0הזוכה הוא אברהם טבגהסגור
-
7.איך קוראים לשחקן שמשחק את הבחור שזכה?אסתי 03/2021/20הגב לתגובה זו0 0כל רשימת הקרדיטים הזו ולא ציינתם איך קוראים לשחקנים שמשתתפים בפרסומתסגור
-
6.מי השחקנים?תן את הכבוד לצהל 12/2020/17הגב לתגובה זו2 0נתתם קרדיטים לכל העולם ואשתו אבל לרשום מי אלו שני השחקנים לא יכלתם?סגור
-
5.אכזבהמומין 12/2020/09הגב לתגובה זו0 0אתה הזמר שאני תמיד הערכתי שהולך בדרך האמת איך יתכן שאדם שהיה בתחתית בגלל התמכרות לסמים משתף פעולה עם מפעל הפיוס שאחראי להרס משפחות שלמות פשוט לא מובן.סגור
-
4.בכיין מלידהמרוקאי לשעבר 12/2020/07הגב לתגובה זו0 2אסור להאמין לדמעות של מרוקאי הכל כלכלי לקחת שיר מרגש ולהפוך אותו לפירסומת תתבייש לךסגור
-
3.זייןמשה 12/2020/07הגב לתגובה זו0 2מזיינים לאנשי שלומנו בשכלסגור
-
2.שתי פרסומות של עמיר: טרה ופיס...מזל שיש אותו... (ל"ת)שיא 12/2020/06הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.לשיר של עמיר קוראים ניצחת איתי הכל (ל"ת)יייצע 12/2020/06הגב לתגובה זו1 0סגור