שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: אלונית בוחנת את הנאמנות של ראמזי מקופה ראשית
הסיטקום 'קופה ראשית' מגיע לפינת פרסומת השבוע כשנאמנותו של ראמזי ל"שפע ישככר" נבדקת. הוא "מתגנב" לסניף של אלונית - האם יוכל לעמוד בפיתוי ולא לקנות?
במבט ראשון היה נראה שהתחיל פרק חדש של קומדיית המצבים "קופה ראשית" של כאן 11, אך בסוף התברר שמדובר בפרסומת גאונית של אלונית. הפרסומת מתחילה כשראמזי, הלוא הוא השחקן אמיר שורוש, מתיישב מול המצלמה, כמו בראיון הבמאי ב"קופה ראשית". הוא מתחיל במילים "זה שקר נכזב, זה פייק ניוז, אני מעולם לא ביקרתי בסופר אחר!", בביטחון מלא יש לציין.
לאחר מכן, הוא קצת נסוג מעמדתו ואומר ש"אולי ככה הצצתי לרגע", במקביל מתחילים לצוץ קטעים של ראמזי "מתגנב" לסופר אלונית בהססנות. הליהוק מהווה בחירה מעולה, דמותו של ראמזי מנסה לשמור על נאמנות לשפע יששכר בכל מחיר, כזכור מהפרק הקורע בו גילה שאחותו סוהא עבד ראמזי (לונה מנסור) העובדת בסופר מתאהבת בעובד של הסופר המתחרה "אושר לוי".
הקריינות של ראמזי לאורך כל הפרסומת מספרת שהוא לא התלהב מהסופר, אך במקביל מראים שהוא מסתובב בסופר של אלונית עם חיוך רחב וההתלהבות האופיינית לו תוך שבודק פרטים רבים כמו ילד בחנות צעצועים. ראמזי נהנה מהצבעים של הקירות, כשבידיו פלטת צבעים אותה משווה אליהם. אחר כך ראמזי מודד חום למאפים בעזרת מד חום אינפרא ללא מגע ונהנה כי מתברר שהם "בטמפרטורה המושלמת".
בקטע בו רמזי מנענע על ידיו בייבי עגלה כל המשרד צחק, הקלילות שבה הוגשה הפרסומת הזו הרגישה כמו קטע ממערכון ולא קטע שיווקי. ניכר שהושקעה מחשבה רבה בהעברה קלילה והומור, על הפרסומת עמלו הבמאי של קופה ראשית שקדי והכותבים - יניב זוהר ונדב פרישמן. בסוף רואים כי רמזי לא עמד בפיתוי וקנה בסופר, בפריים של הראיון הוא מתחיל לבכות מצער ש"בגד" בשפע יששכר ולא הצליח לשמור על נאמנותו. הודות לכל אלה זו פרסומת השבוע של "אייס".
איך עלה הרעיון לפרויקט הנוכחי?
"אנחנו מאוד אוהבים את הדמות של ראמזי, מקומדיית המצבים 'קופה ראשית' המשודרת בכאן 11, וחיכינו הרבה זמן שתגיע ההזדמנות המתאימה כדי שנוכל לעשות איתה משהו.
כשנכנס הבריף, הבנו ש'זה בול'. רצינו להעמיד למבחן את הנאמנות שלו לסופר 'שפע יששכר' ולבדוק האם הוא יעמוד ב'פיתוי' או שמה הוא יכנס לאחד מסניפי מיני סופר אלונית שפרוסים ברחבי הארץ. המהלך מביא איתו בשורה אמיתית לצרכנים, אלונית היא הראשונה להוביל תת קטגוריה חדשה – קמעונאות "על הדרך". מהות המהלך היא לשנות את תפיסת הצרכן בנוגע לחנויות נוחות – אלונית היא כבר לא עוד חנות נוחות טיפוסית לקניות קטנות על הדרך, אלא מביאה בשורה חדשה בקטגוריה - מיני סופר אלונית, עם אלפי מוצרי סופר טריים ואיכותיים לקניה על הדרך בתחנות דור אלון בפריסה ארצית".
"אנחנו מאוד אוהבים את הדמות של ראמזי, מקומדיית המצבים 'קופה ראשית' המשודרת בכאן 11, וחיכינו הרבה זמן שתגיע ההזדמנות המתאימה כדי שנוכל לעשות איתה משהו.
כשנכנס הבריף, הבנו ש'זה בול'. רצינו להעמיד למבחן את הנאמנות שלו לסופר 'שפע יששכר' ולבדוק האם הוא יעמוד ב'פיתוי' או שמה הוא יכנס לאחד מסניפי מיני סופר אלונית שפרוסים ברחבי הארץ. המהלך מביא איתו בשורה אמיתית לצרכנים, אלונית היא הראשונה להוביל תת קטגוריה חדשה – קמעונאות "על הדרך". מהות המהלך היא לשנות את תפיסת הצרכן בנוגע לחנויות נוחות – אלונית היא כבר לא עוד חנות נוחות טיפוסית לקניות קטנות על הדרך, אלא מביאה בשורה חדשה בקטגוריה - מיני סופר אלונית, עם אלפי מוצרי סופר טריים ואיכותיים לקניה על הדרך בתחנות דור אלון בפריסה ארצית".
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
האתגר הכי גדול היה להעביר את המסר של הקמפיין בצורה ברורה, מצחיקה ומעניינת
ויחד עם זאת לא לפגוע באותנטיות של הדמות של ראמזי, ולדאוג שהיא תישאר נאמנה לאופן בו כולנו מכירים אותה בסדרה.
האתגר הכי גדול היה להעביר את המסר של הקמפיין בצורה ברורה, מצחיקה ומעניינת
ויחד עם זאת לא לפגוע באותנטיות של הדמות של ראמזי, ולדאוג שהיא תישאר נאמנה לאופן בו כולנו מכירים אותה בסדרה.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
"בייבי עגלה. שזה כמו עגלת סופר, רק במיני".
"בייבי עגלה. שזה כמו עגלת סופר, רק במיני".
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
חיבור עם הצוות של הסדרה שהיה מאוד טוב: הכותבים - יניב זוהר ונדב פרישמן, הבמאי אורן שקדי וכמובן השחקן אמיר שורוש. השיתוף פעולה איתם היה זורם, מפרה ובעיקר כייפי. זה גם מה שעזר לנו לצלוח את האתגר שציינו קודם.
דבר צוות המשרד:
זה בדיוק סוג הקמפיינים שממלאים אותנו וגורמים לנו לאהוב את המקצוע הזה כל פעם מחדש.
זה בדיוק סוג הקמפיינים שממלאים אותנו וגורמים לנו לאהוב את המקצוע הזה כל פעם מחדש.
רשימת קרדיטים:
לקוח: עמית זאב - מנכ"ל דור אלון, שחר אורן - סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי דור אלון, יפעת סטאל - מנהלת שיווק דור אלון.
קריאייטיב: איציק כהן, יובל פרחי
ניהול לקוח: דריה נטל, אלעד לוי, מור רוט
אסטרטגיה - תמר מצאלחה
הפקה: רינת לביא, עדי דרוק
דיגיטל: אבי סעדה, אביב רוזנבליט, נועם דוד, שיר תהל, איילון עמרם.
יח"צ - טל רבינא
חברת הפקה: We Do
כותבים קופה ראשית: יניב זוהר, נדב פרישמן.
במאי: אורן שקדי
צלם: טובי הוכשטיין
עורך: חמי סולומון
בית פוסט: ברודקאסט צפון
קריינות: ניב כהן
לקוח: עמית זאב - מנכ"ל דור אלון, שחר אורן - סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי דור אלון, יפעת סטאל - מנהלת שיווק דור אלון.
קריאייטיב: איציק כהן, יובל פרחי
ניהול לקוח: דריה נטל, אלעד לוי, מור רוט
אסטרטגיה - תמר מצאלחה
הפקה: רינת לביא, עדי דרוק
דיגיטל: אבי סעדה, אביב רוזנבליט, נועם דוד, שיר תהל, איילון עמרם.
יח"צ - טל רבינא
חברת הפקה: We Do
כותבים קופה ראשית: יניב זוהר, נדב פרישמן.
במאי: אורן שקדי
צלם: טובי הוכשטיין
עורך: חמי סולומון
בית פוסט: ברודקאסט צפון
קריינות: ניב כהן
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(15):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
13.הפרסומת עלתה 4 מליון שח ??איש 10/2020/13הגב לתגובה זו1 0רציני ??סגור
-
12.אחלה סדרה בשוט..חרגול 10/2020/02הגב לתגובה זו2 0אייין סדרה יותר מצחיקה מזאתסגור
-
11.אמיר המלךאביב 09/2020/02הגב לתגובה זו1 0הפרסומת הכי יפה בעולם, פשוט גאוני ואמיר אתה מלךסגור
-
10..? 09/2020/02הגב לתגובה זו0 1לא כל כך הבנתם את הדמות ראמזי אף פעם לא בוגד בשפע יששכר על זה מבוססת רוב הדמות שהוא נאמן לסופר שפע יששכרסגור
-
9.מוסיפים "מיני סופר" לשם..אחד 09/2020/01הגב לתגובה זו0 0STONKSסגור
- טען עוד
-
8.הפרסומת מיני סופר אלוניתסועאד חאג' יחיא 08/2020/31הגב לתגובה זו2 2פרסומת מעצבנת וזולה..פעם אחרי פעם משפילים את הדמות של הערבי ומשתמשים בה בצורה מבזה לצורך הגדלת רווחיה של חברה זו או אחרת...מדוע צריך הערבי לגלם דמות הטפש השטחי הילדותי וגם להוסיף לו חזות לא סימפטית כולל התבכיינות וריר??!! די עם הפרסומת המגעילה..סגור
-
נראה לי שלא הבנת את הדמות..ז 1 09/2020/01הגב לתגובה זו1 2ראמזי הוא סוג של גאון, כמו בובספוג. ילדותי - כן, ממש לא טיפש ושטחי.סגור
-
7.פרסומת (כמעט) מושלמתיהלום 08/2020/31הגב לתגובה זו1 1בחירה בראמזי כולל הכול, גאונות.סגור
-
פרסומת לאלונית -מיני סופרבריג'יט שיטרית 09/2020/02הגב לתגובה זו0 0פרסומת גאונית והדמות פשוט מושלמת באופן ההגשה של הפרסומת נהנת לראות ומחכה לראות את ראמזי. מושלמת מקום 1סגור
-
6.פרסומתאני 08/2020/29הגב לתגובה זו0 2להקיא מהפרסומת הזו ומבן אדם הזה שמייצג אותה כל פעם שאני שומעת אני מעבירה ערוץ יש לי פשוט חלחלהסגור
-
5.באר דבעקטי 08/2020/29הגב לתגובה זו0 0פשוט גאוניסגור
-
4.פרסומת הורסת.רמזי אלוף!! (ל"ת)יקי 08/2020/29הגב לתגובה זו3 0סגור
-
3.הציבור לא טיפשחבל על הכסף 08/2020/29הגב לתגובה זו0 0מוצרים יקרים מאוד בהשוואה לכל רשת אחרת, עדיף שתשקיעו בהורדת מחירים ולא בפרסומות חברות השפעה,תלמדו מרמאי לויסגור
-
2.פרסומת מטומטמת, מעצבנת ומיותרתיעל 08/2020/28הגב לתגובה זו0 2פשוט גועל נפש !סגור
-
1.הפרסומת הכי שווה אבר (ל"ת)מבריק 08/2020/28הגב לתגובה זו3 0סגור