שיווק ופרסום
עומר אדם ועדן בן זקן יככבו בקמפיין משותף בהיקף של 3 מיליון שקל
עומר אדם ועדן בן זקן - שניים מהזמרים הישראלים המצליחים במדינה, חברו יחד לקמפיין משותף לטובת מותג המשקפיים VERSO של רשת אופטיקנה. הקמפיין הוא המשך ישיר לקליפ המשותף "קוקוריקו" בכיכובם של שני זמרי הענק, שיצא לפני כשבוע ומשלב לא פחות מ-5 שפות: עברית, אנגלית, ערבית, איטלקית וספרדית.
בתוך ימים ספורים הפך השיר לתופעה וכבש את המקום הראשון בסרטונים החמים ב- Youtube, המקום הראשון בספוטפיי, המקום הראשון באפל מיוזיק והמקום הראשון בהשמעות בתחנות הרדיו עפ"י מדיה פורסט.
ירון עמיר, סמנכ"ל השיווק של אופטיקנה מסר: "אנו גאים ומברכים על שיתוף הפעולה עם שניים מהזמרים הגדולים ביותר שידעה המדינה. אנו מאמינים כי על אף התקופה המאתגרת בה אנחנו מצויים, ההצגה חייבת להימשך, ותמיד יש תמיד מקום ליצירה, הומור, נורמליות וקריאטיביות. נרגשים להציג את הקמפיין החדש, ומאחלים לכולנו בקיץ קוקוריקו הזה שכולנו חווים- בריאות ושגרה והרבה שירים ושמחה".
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
7.קוקוריקואזרח 07/2020/31הגב לתגובה זו0 0שיר הזה יריקה לאנישים . הם אומרים לא משנה מה לשיר אנשים יוכלו הכל זלזול כלפי הציבור שלהם .סגור
-
6.זה מה שם יכולים להביא זמרת פח אשפה ושותף לפח אשפהינעב 07/2020/20הגב לתגובה זו0 0זה מה שהם מביאיםסגור
-
5.לכו לעזאזל, מיליונרים, ומי שיש לו כסף לשפוךמירב 07/2020/12הגב לתגובה זו2 0עליכם. כאילו מה, מטומטמים- באמת חושבים ש"סלבים" מעלים מכירות? שנרוץ לקנות תחתון חזייה או דבק פלסטי בגללם? מה הבעיה להוציא פחות כסף לשמות לא פחות יפים?סגור
-
זו רמת הפרסום בארץ - תביאו זמר/ת, ותשנו טיפה את השיר.זה המצב 07/2020/13הגב לתגובה זו0 0כי למה לעשות קריאייטיב אמיתי כשאפשר לחלטר?סגור
-
4.כסף מבוזבז של אופטיקנה.עדי 07/2020/12הגב לתגובה זו3 0עומר אדם ועדן בן זקן, לא חבל על הכסף שיכול להתרם לילדים במצוקה לבתי חולים בזמן כל כך מורכב, יש הרבה מצוקה בארץ.סגור
-
3.התמונה אומרת הכלרני 07/2020/12הגב לתגובה זו7 2כמה עלוב. שלושה מיליון מושקעים בכל הקמפיין הזה. ועומר אדם, הז'קט שלו כל כך מהוה ועלוב, והידיים שלו מציצות בקושי מהשרוולים. רואים שהאיש לא לובש חליפות, אבל מילא, זו לא אשמתו, זו אשמת החיפוף בהלבשה שלא הצליחו למצוא משהו להלביש בו את הפרח שייראה שנתפר למידותיו. והאישה שעומדת לידו? זו הנוצצת הגדולה של ישראל? היא נראית כמו יאכנע. והשמלה נראית כמו תחפושת סינית שקונים בכמה שקלים בחנויות האלה ליד שוק לווינסקי. זוועה. לא מגולחים (שניהם), שכונה על גבי שכונה, וכמובן, מכבסת המילים של משחררי התגובות מטעם, "שניים מהזמרים הגדולים שידעה המדינה", כן, אוקיי, המדינה הזו ידעה זמרים הרבה יותר גדולים משני השופוני האלה, אבל לצערי, אל המקום שאליו התרבות שלנו הולכת, לא נראה לי שנדע זמרים גדולים שוב.סגור
-
באמת זה מה שמפריע?ריקי 07/2020/12הגב לתגובה זו3 0עזוב רגע את הענין המקצועי יש שרוול אין שרוול רק סטייליסט ישים לב . הסכומים המטורפים האלה נראים לך צודקים? מה נסגר איתכם העיקר שולחים את חפר לבכות באולפן שישי.סגור
-
2.הגבול בין מוזיקה לפרסומות נעלם. עושים מאיתנו צחוק. (ל"ת)עצוב 07/2020/12הגב לתגובה זו4 0סגור
-
1.כי נגמרו הענייםזיו 07/2020/12הגב לתגובה זו2 0בושה לאופטיקנה ולכל החברות הגדולות שאין להם כסף למשכורות וצריכות סיוע למדינה, ומצד שני משלמות כל כך הרבה כסף לטאלנטים. מילונים! קצת להוריד מחירים, להעסיק בשכר הוגן במקום לעשות קמפיינים מלוקקים. נכון זה כסף פרטי שיעשו איתו מה שהם רוצים אבל למראית עין גם בלי משקפיים זה נראה רע.סגור