שיווק ופרסום
פרסומת השבוע: איתי לוי בקמפיין לכלל ביטוח ופיננסים
אחרי שבפרסומת הקודמת למותג שמו בפיו של לוי את הלחן מקלאסיקת הילדים "החתול שמיל", הפעם באדלר חומסקי עשו את הצעד המתבקש והביאו את הרפרטואר שלו למותג. התוצאה משעשעת ומדבקת
בעינינו, זאת הייתה צריכה להיות הפרסומת הראשונה במסגרת השת"פ בין איתי לוי לכלל ביטוח – אבל גם שנייה זה בסדר. אחרי שבזו הקודמת שמו בפיו של לוי את הלחן מהקלאסיקה לילדים "החתול שמיל" עם קריצה להופעות הזמר המזרחי בהיכל מנורה ולהפעלת האינסטגרם של עומר אדם, הפעם במשרד הפרסום אדלר חומסקי הביאו את הרפרטואר של הפרזנטור לפרסומת.
כמו השיר המקורי, כשהטקסט הפרסומי מולבש על הלחן של "מסיבה בחיפה" התוצאה מדבקת. המלים משעשעות וההגשה מלאה בחן, התסריט שמביא את החיבה של הישראלים לפתוח עיניים על הצלחתם של אחרים גרם לנו לצחוק, וכך גם ההצטנעות המעושה של שמיל (בגילומו של נתן דטנר), שמתנער מטייטל המליין. שאפו גדול נוסף מגיע להשקעה בפרטים הקטנים דוגמת פסלוני החתולים שפוזרו על הסט וגרסת-השמיל לואן גוך. הודות לכל אלה, זו פרסומת השבוע של "אייס".
דבר צוות המשרד:
"זה הקמפיין השני שלנו עם שמיל ואיתי לוי, היתה לנו חגיגה על הסט, גם הלהיט של איתי, מסיבה בחיפה, שזה שיר שתמיד עושה שמח וגם היה כיף לראות את הדינמיקה בין נתן דטנר לאיתי לוי שנהיו ממש חברים טובים, כמו החתול שמיל והחתול איתי".
משפט קאלט שתפס על הסט:
"הביא ספות זה אורגינל איטליה".
"הביא ספות זה אורגינל איטליה".
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
"הריקוד של המאמות".
"הריקוד של המאמות".
קרדיטים:
משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: טל ריבן
מנהל קריאייטיב: אבירם לוי
מנהלת לקוחות: טל ויסבוך קופירייטרים: מיכאל קוטקס, יעל קורן
תקציבאית: ליאור רחמים
מפיק: ישראל רווח
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: מולה
פוסט: סנובול
עיבוד מוזיקלי: תומר בירן
משנה למנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: טל ריבן
מנהל קריאייטיב: אבירם לוי
מנהלת לקוחות: טל ויסבוך קופירייטרים: מיכאל קוטקס, יעל קורן
תקציבאית: ליאור רחמים
מפיק: ישראל רווח
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: מולה
פוסט: סנובול
עיבוד מוזיקלי: תומר בירן
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מהמהם מקסים מצחיק ומרגשאני 06/2020/26הגב לתגובה זו2 0פרסומת מצויינת.. גאונית.. לא מפסיקה לצחוק שמה חב לפרטים מסביב וזה יותר משעשע.. טוב לראות את נתן דטנר..סגור
-
1.מביךמיכאל 06/2020/19הגב לתגובה זו3 2זו חברת הביטוח היחידה שעושה שואו מיותר ומביך. הם גם היחידים שלא עושים תוכןסגור
-
בכל זאת, הפרסומת מצויינת בהחלט קלעה למטרה (ל"ת)נינה 06/2020/22הגב לתגובה זו1 0סגור