שיווק ופרסום
עמותת יד שרה מתגייסת למען הקורונה
העמותה המספקת ציוד רפואי ביתי מגייסת תרומות לרכישה נוספת של ציוד על מנת לסייע להעביר חולים מבתי החולים לביתם. מי שיזם את הקמפיין הוא משרד הפרסום ראובני פרידן
עמותת יד שרה יצאה אמש (ג') בקמפיין גיוס תרומות נרחב על מנת לעבות את הציוד הרפואי הקיים ולהעביר חולים המאושפזים בבתי החולים לבתיהם בכדי לצמצם את סיכויי ההידבקות בקורונה. אחד הקשיים בהם נתקל הארגון הוא הישענות בעבר על ציוד המגיע מסין. כעת עם התפשטות הנגיף, זקוקה העמותה לרכישת מכשור חדש שמקורו ביעד חלופי - ויקר יותר.
על פי נתוני העמותה, בשלוש השנים האחרונות זינק הביקוש לציוד אשפוז בית ב-250% ובשנת 2019 למעלה מ-15,000 בתי אב נהנו משרות זה. הקמפיין פורסם בעיתונות המודפסת ונועד לגיוס 1.2 מיליון שקל על מנת לספק לאותם החולים שיועברו לבתיהם את הציוד ההולם לתמיכה במצבם הרפואי, לרבות מיטת בית חולים, ציוד חמצן, אינפוזיות, מזרנים נגד פצעי לחץ ועוד. יד שרה תספק לאותם חולים את הציוד לביתם על מנת שלא לייצר התקהלות בבתי החולים ולמזער חשיפה אפשרית לנגיף.
"לאור התפשטות הקורונה, נפגע ייבוא הציוד הרפואי של הארגון שמגיע במרביתו מסין. כארגון הממומן מתרומות, ללא תמיכה ממשלתית עלינו למצוא מקורות מימון אשר יסייעו ברכישת ציוד רפואי יקר ממדינות אירופה. אנו מודים לשותפינו אשר נתרמו במיידי לסיוע ועושים ככל הניתן על מנת להעניק מענה רחב לכלל הפונים", אמר מוישי כהן, מנכ"ל יד שרה.
הקמפיין הנו יוזמה של משרד הפרסום ראובני פרידן אשר הגה את הרעיון, מלווה על ידי משרד היח"צ והסושיאל אפרתי תקשורת והתגייסו אליו מספר עיתונים עד כה, בהם כלכליסט, הארץ וגלובס.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה