שיווק ופרסום
הקרב על השלט: רון חולדאי נגד פרויקט הניצחון הישראלי
לאחר לחץ ציבורי משמאל, החליט ראש עיריית ת"א להסיר את השלטים בהם נראים אבו מאזן והנייה על הברכיים בעיניים קשורות. פרויקט הניצחון הישראלי, הארגון שמאחורי הקמפיין, עתר לבית המשפט נגד ההחלטה
בשישי בצהריים עלה קמפיין שילוט ברחבי תל אביב בו נראים איסמעיל הנייה ואבו מאזן על ברכיהם, עם עיניים מכוסות בבד וידיהם מונפות בכניעה, על רקע הריסות עזה ומסוק מרחף מעליהם. הכיתוב שליווה את התמונה היה "שלום היה רק עם אויבים מובסים".
מספר תושבים הזדעקו על הופעת השלטים ברשתות החברתיות, וביניהם עורך טיים אאוט תל אביב, ירון טן בירנק, שגם תייג את ראש העיר, רון חולדאי.
מספר תושבים הזדעקו על הופעת השלטים ברשתות החברתיות, וביניהם עורך טיים אאוט תל אביב, ירון טן בירנק, שגם תייג את ראש העיר, רון חולדאי.
מי בא להוריד את החרא הזה? https://t.co/r2YKIGS9s8
— ירון טן ברינק (@YTB2018) February 14, 2020
חולדאי, שלא ידוע כמישהו עם פתיל ארוך מדי, בטח בנוגע לדברים שקורים אצלו בעיר, מיהר להגיב והבטיח לטפל בשלטים
הוריתי להסיר שלט בו נראים אבו-מאזן והנייה על ברכיהם, עינהם מכוסות וידיהם מונפות בכניעה. התמונה מסיתה לאלימות המזכירה את דאע"ש והנאצים – שאיננו רוצים להימנות עימם. גם בעת בחירות יש קווים אדומים. אינני מתערב בפרסום במרחב הציבורי אבל הפעם הכללים נשברו. השפלתו של האחר איננה דרכנו.
— רון חולדאי (@Ron_Huldai) February 14, 2020
הודעתו של חולדאי הקפיצה כמובן את אנשי "הפרויקט לניצחון ישראלי", הארגון שעומד מאחורי הקמפיין הנוכחי ועמד בעבר מאחורי הקמפיין "הנייה בספידו". ראשי הארגון פנו לבית משפט בכדי להוציא צו מניעה להסרת השילוט. החלטת השופט טרם התקבלה וצפויה להינתן מחר.
הקמפיין מנוהל על ידי משרד "רוזנבאום תקשורת" בבעלות עופר רוזנבאום, גרר תגובות מעורבות ברשתות החברתיות במהלך סוף השבוע וזכה אף להתייחסות בכלי תקשורת ברחבי העולם הערבי, לרבות בעמודים של ארגוני הפתח והחמאס.
ردا على الصورة المسيئة للرئيس ابو مازن وهنية في شوارع تل ابيب الفنان اسماعيل البزم pic.twitter.com/qgp4dhR6Ak
— حركة فتح (@fatehorg) February 15, 2020
מנהל הקמפיין עופר רוזנבאום תקף את חולדאי: "מפתיע לשמוע שדווקא מי שעומד בראש העיר המציירת עצמה כפלורליסטית במדינת ישראל מנסה לסתום פיות, אבל בכוונתנו לפעול נגד החלטתו בבית המשפט", והוסיף: "העלות פה שולית ואני מבטיח שהיא נמוכה בהרבה ממה שעלולים לחשוב. לא צריך להשקיע סכומים גבוהים כדי להעביר מסר, ושווי החשיפה של הקמפיין ביומיים האחרונים בזכות הראיונות הרבים בכלי התקשורת והשיח הרב ברשתות החברתיות נאמד במיליוני שקלים רבים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.קמפיין מביש! טוב עשה חולדאי. (ל"ת)יונתן 02/2020/16הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.סתימת פיות בולשביקיתאליהו 02/2020/16הגב לתגובה זו0 0חולדאי עבר על החוקסגור