שיווק ופרסום
"משרדי פרסום לא מבינים את הפוטנציאל של המשפיענים"
האורח השבועי בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן הוא מתן מה אהבתי, שותף בחברת המשפיענים SHARE. "דווקא היום יש הרבה פחות תחרות מלפני שנתיים"
בגיל 24 בלבד, מתן מה אהבתי כבר נחשב לאחד הבולטים והוותיקים בתחום משפיעני הרשת. מה אהבתי, שותף בחברת המשפיענים SHARE הוא האורח השבועי בפודקאסט הפרסום של מירן פחמן EAR CATCHER.
לדבריו, תחום המשפיענים הוא מזמן כבר לא 'פרודקט פלייסמנט' פשוט ומציע היום לפחות 35 פתרונות בהם חברות יכולים ליצור קמפיינים בשימוש משפיענים. "במותגים הגדולים, הגלובליים שכבר עובדים עם משפיענים 4-5 שנים העבודה כבר הרבה יותר מורכבת. תאגיד בינלאומי כבר לא יבקש 'בוא נשים גם כסף בצד על משפיענים לצעירים שלא רואים טלוויזיה', ולעומת זאת במותגים לוקאליים זו תהיה הדרישה הראשונית שלהם".
על בניית המודל הכלכלי בתחום שהוא היה מהראשונים בו, הוא אומר: "הכל היה בתחילה ניסוי וטעיה, עוד מהימים שהיינו דופקים על דלתות של מסעדות בתל אביב. הכל התחיל ספורדי והיום זה כבר מסודר ויש כבר סטנדרט תמחור ליוטיוב, נהלי עבודה, חוזים ותנאים. ברמה הניהולית אנחנו בין פרסום להייטק, עם מסרים פנים ארגוניים באנגלית כי יש לקוחות בינלאומיים ועוד".
על התחרות: "העבודה הרצינית התחילה לפני שנתיים בערך. דווקא היום יש הרבה פחות תחרות מלפני שנתיים. כשהתחלנו אף אחד לא באמת היה בשוק, היה את יניב ויצמן (teenk) אבל הוא לא באמת עובד בתור גוף של משפיענים". על משרדי הפרסום הוא אומר: "משרדי פרסום לא מבינים את הפוטנציאל של המשפיענים אז אנחנו עובדים ישירות מול הלקוחות שלהם".
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקטולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(14):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
11.איך נותנים לשקרן הזה במהאורן פלדמן 01/2018/03הגב לתגובה זו1 4לא יאומןסגור
-
10.אף משרד לא אמור לתווך את המוצר שלךלא אוהב לידרים 01/2018/03הגב לתגובה זו2 4רוצה למכור לאנשים פאפטס? לך תעשה את זה בעצמך ואל תתפלא אם סולדים ממך ומהג'וב שבחרת לעצמך. תהיה בטוח שמעטים אנשי הקריאייטיב שירצו למכור מוצר בדרך הצ'יפית הזו, ובצדק. מגיע לאנשים הרבה יותר מזה, וגם ללקוחות.סגור
-
9.בתור קורא תמיםנועם 01/2018/03הגב לתגובה זו0 2אני מסכים עם כל הטוקבקים פה אפילו שהם נכתבו מהאותה כתובת Ip. מתן, אפשר את הצ'ק שלי גם?סגור
-
8.ראיון שראוי להילמד במכללות ובאוניברסיטאות לתקשורת ופרסוםמיטל 01/2018/03הגב לתגובה זו4 2ראיון מצויין, מעניין קולח, יש בהחלט מה ללמוד וליישם נושא חדשני מדהים לשמוע כיצד מתן בן 24 כבר הקים חברה משגשגת בלי השקעה רק עם אמונה ועבודה קשה בשטח בהיותו עדיין סטודנט, יש תוצאות בשטח!!! בהחלט שווה שיעביר הרצאות במכללות ובאוניברסיטאות שם לומדים יותר תיאוריה פחות פרקטיקה וסיפורים מהשטח זה הכי אותנטתי שאפשר ויישים. תודה רבהסגור
-
7.ילד משרדי פרסום מעניין אותם רק עמלה (ל"ת)רפ כף ק 01/2018/02הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
6.מפיח תקווה והגשמת חלומותדביר יהב 01/2018/02הגב לתגובה זו7 0שמי דביר אני עדיין חייל בצבא ותחום הפרסום מושך אותי, הקשבתי למעשה רותקתי לשידור באמת התרגשתי לשמוע את מתן, לא מכיר אותו, אבל אחלה לדעת שהוא בהיותו חייל כבר חשב על הרעיון הגאוני והפך אותו לאמיתי ולדעת שתוך 4 שנים כבר יש לו 17 עובדים סימן שזו חברה מוצלחת יצירתית עם לקוחות רבים. משמח אותי ונותן לי ולחבריי החיילים תקווה להעז לא לפחד ללכת עם החלום, אשמח להתייעץ זה תחום שמעניין אותי, שאפו על הראיוןסגור
-
5.נראה כמו דוש אמיתי (ל"ת)לא האזנתי 01/2018/02הגב לתגובה זו4 10סגור
-
4.לא מבין איך אנשים שמים אצלו כסףלקוח מאוכזב 01/2018/02הגב לתגובה זו4 10חבורה של ילדים שקרנים שמחרטטים את הלקוחות היזהרוסגור
-
חוסר פרגון של מתחרים- רק מעלה את קרנה של shareיסמין אביוף 01/2018/02הגב לתגובה זו6 3כמה נמוך יכולים לרדת המתחרים העלובים זה רק מראה את תת הרמה של המתחרים. אם באמת היית לקוח מאוכזב היית רושם את שמך, את המוצר שלך, אבל קיבלת הוראה ללכלך- תתבייש פשוט טיפשות. אני קיבלתי שירות מעולה מסוכנות share בעזרת משפיענים שעשו לי עבודה מדהימה בפעם השלישית. כל עבודה התבצעה בדרכים מגוונות על הצד הכי נפלא שיכול להיות. גאה בך, מתן מה אהבתי וגיא שלו- זקפו ראשכם אף אחד לא מגיע לקסוליים שלכםסגור
-
3.משהו לא מסתדר...חשבונאית 01/2018/02הגב לתגובה זו10 850 קמפיינים בחודש כפול נניח 30K שח בחודש (למרות שמתן מדבר על 200,000 ש"ח לקמפיין...) זה אומר כמעט 20 מיליון שח בשנה.... אמין? אתם תחליטוסגור
-
תיעדוףמתן מה-אהבתי 01/2018/02הגב לתגובה זו8 4כשאתה מתעסק בלייצר ערך, לנהל את הארגון שלך בצורה נבונה, ללמוד ולהתעדכן מסביב לשעון ובלי ללכת לישון, ובעיקר- לא להגיב טוקבקים מלעיזים ונוראים באמצע יום עבודה למתחרים, אז אתה מגיע למחזור שנתי מדהים. ואגב, אמרתי 35 פעילויות בחודש, ולא 50. צריך גם לדעת להקשיב, זה הכי חשוב. מתן.סגור
-
2.סיכוםמיכל 01/2018/01הגב לתגובה זו8 6אני אני אני אני וכל השאר לא טובים. מתן ענווה זה א ב בעולם הזה. לגביי מיטב דש, הגיעו 5 לידים. 2 מתוכם פייק. לגביי בלינק ממליצה לך למצוא מנטור אחר מחמץ. לגביי אמינות המשפיענים שלך 90 אחוז עושים 2 מותגים במקביל. מירן כל הכבוד על השאלות הנוקבות.סגור
-
1.יצור מגוחךלידר 01/2018/01הגב לתגובה זו5 6כל אחד אוסף טלפונים של כמה אנשים שיש להם הרבה לייקים באינסטגרם ונותן להם להצטלם עם יוגורט וקורא לעצמו חברת משפיענים. מתן מה פלצניסגור
-
כמה שילמו לך לכתוב דברי שקר?אסף 01/2018/03הגב לתגובה זו3 1תכלס זה העבודה היחידה שמתאימה לך לטקבק שטויות ורוע בזה אתה מצטיין אבל לא תגיע רחוק. חבל לך תלמד מקצוע ראוי ואז תלמד להעריך אנשים מוכשרים ומשקיענים עם תוצאות מרקיעות שחקים כמו חברת share תכלס אף פעם לא מאוחר להתנצל. ראיון ברמה גבוהה ביותרסגור