שיווק ופרסום

סופרפארם עפה על הטרנד הכי ויראלי: משיקה את "הכוכב הבא" למדריכות איפור ביוטיוב

ברשת הבינו שהגיע הרגע להצטרף לחגיגת מדריכי האיפור ביוטיוב והשיקו את "האקדמיה לביוטריות" - מעין "הכוכב הבא" שבמסגרתו תיבחר מאפרת היוטיוב המנצחת שתלווה על ידי הרשת 
משה בנימין |  2
סופרפארם. האקדמיה לביוטריות (צילום יח"צ/ יוטיוב)
אז מה נשים עושות בזמן שגברים צופים במשחקי ליגת האלופות ומפצחים את עצמם לדעת עם קילו גרעינים שחורים? מתאפרות, כמובן! אז לא, הן לא, אבל לאיפור שמור מקום של כבוד בחייהן, ובשנים האחרונות עם הפיכת העולם הדיגיטלי למרכיב תרבותי חשוב בחיינו, התפתח טרנד של מדריכי יוטיוב מצולמים בתחום האיפור, שנשלט על ידי כ-15-20 מדריכות איפור ויראליות שהפכו לשם דבר בינלאומי ונהנות ממיליוני עוקבות (ועוקבים) מסביב לעולם.
זה גם הרקע למהלך השיווק-פרסום החדש של רשת סופרפארם, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, שהבינה שזהו הרגע להצטרף לחגיגה. יש שיקראו לזה "לתפוס טרמפ" מסחרי על הנושא ויש שיגידו שמדובר בתהליך טבעי שממחיש את הצורה שבה הפרסום משקף את האמת של החיים - ומביא לקדמת הבמה נורמות חברתיות שהתפתחו מלמטה, על ידי גולשים, ובמקרה הזה גולשות, ואומץ לאחר מכן על ידי חברות מסחריות - עבר את העיבוד המסחרי המתבקש ושב אל הקהל כשהוא ממותג מחדש. 
החיבור של הרשת לנושא מגיע בצורה של האקדמיה לביוטריות - סוג של  הכוכב הבא דיגיטלי לתחום האיפור עם מנטורים ושופטים ומנצח שלוקח את כל הקופה. סרטון יוטיוב ייחודי מאחוריו עומדת כרמל גילן, ארט דיירקטור מבאומן בר ריבנאי, שעשוי כולו מגזירי נייר - אמנות מדוקדקת שדומה למלאכת האיפור המורכבת, הכריז על פתיחת האקדמיה שאליה הוזמנו גולשות (וגולשים, ברשת מחכים למתמודד זכר) כאשר אחת מתוכן תבחר ל"ביוטרית הבאה של ישראל" - דהיינו, מדריכת האיפור היוטיוברית החדשה של ישראל שתעשה זאת בחסות ובקידום סופרפארם. כמו כן, המנצחת הסופית תזכה בטיסה ללונדון.

 
המצטרפות לאקדמיה (כ-20) יעברו הכשרה שכוללת 8 מפגשים המכסים את כל התחומים שנוגעים לנושא, מאיפור מקצועי לאופנה ועד לחלק שנוגע לנוכחות דיגיטלית ואסתטיקה ויזואלית. המרצות באקדמיה מייצגות את תחומי הלימוד השונים, כגון: שלי גפני, הדוגמנית, מאפרת ואשת עסקים, מעיין דר, מנהלת קריאייטיב ממשרד הפרסום באומן בר ריבנאי, אשלי וקסמן, המאפרת היוטיוברית המצליחה בישראל, ליאת קופלמן לוי עורכת פנאי פלוס ועוד. 
יוסי לובטון, מנכ"ל באומן בר ריבנאי: "במסגרת העמקת הפעילות של באומן בתחום התוכן, נוצר שיתוף פעולה חדשני עם סופר-פארם, המתחבר לטרנד הכי חזק היום, הן בעולם הביוטי והן בעולם תוכן הגולשים. יצרנו שפה עדכנית ובולטת לאקדמיה, ששואבת מהעולמות הללו ותלווה הן את הקמפיין והן את האקדמיה עצמה".
גלי ברגר, דוברת ומנהלת תוכן סופר-פארם: "אנחנו פונים לנשים בכל הגילאים, וגם לגברים, כי אנחנו מאמינים שלכל אחד יש מה להגיד ובמה לשתף. חברנו לאנשי המקצוע הטובים ביותר בכל התחומים והמתמודדות יזכו גם בליווי של יועצים מיוטיוב וגוגל ישראל, שחלק מהאקדמיה תתארח במשרדיהם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למה הם עושים קמפיינים במקום פעילויות קבועות?
    רייצ'ל 04/2016/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אה! בגלל שהם עובדים עם משרדי פירסום.
    סגור
  • 1.
    ביוטריות זה שם נורא
    קופי מנוסה 04/2016/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היו צריכים ללכת על הגדרה סקסית יותר ובאנגלית בלבד
    סגור