שיווק ופרסום

משרד הפרסום 'לעומק התודעה' זכה בתקציב הפרסום של מכללת 'שערי משפט'

לאחרונה זכה המשרד ב-2 תקציבי פרסום נוספים של הספארי ברמת גן ומשאיות איסוזו סומו
משרד הפרסום \'לעומק התודעה\' זכה בתקציב הפרסום של מכללת \'שערי משפט\' שיעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים.
בחודש האחרון זכה המשרד בשני תקציבים נוספים, של הספארי ברמת גן ותקציב הפרסום של משאיות איסוזו סומו. זיו פופלבסקי מנכ\"ל משותף ב\'לעומק התודעה\': \"אנחנו גאים על הזכייה בתקציב שערי משפט. לעומק התודעה תמשיך לבסס את מעמדה כמשרד פרסום המיצג את הדור החדש, הרעב והמעודכן שמהווה אלטרנטיבה איכותית ומתוחכמת למשרדים הגדולים\".
שערי משפט הוקמה ב-1995 וכיום מוכרת ע\"י המל\"ג כמוסמכת להעניק תואר ראשון LL.B במשפטים. בשנת 2010 קיבלה המכללה אישור מהמועצה להשכלה גבוהה לפתיחת תוכניות לימודים נוספות: תואר ראשון B.A בחשבונאות ותואר M.A במשפט עברי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלטרנטיבה מתוחכמת למשרדים הגדולים?
    טל 03/2012/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דור צעיר, רעב ומעודכן? ארז מי-טל הוא האלטנרנטיבה? המתוחכמת? אחת הבדיחות הטובות.
    סגור