שיווק ופרסום
איש השיווק לחודש אוגוסט: דן אורנשטיין
מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל המכהן גם כסגן נשיא כלמוביל נבחר תודות להצלחת יונדאי שהפך לרכב הנמכר ביותר בישראל בשנה החולפת
דן אורנשטיין, סגן נשיא ומנכ\"ל קבוצת הרכב הפרטי ( יונדאי ומיצובישי) בקבוצת כלמוביל נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש אוגוסט.
הבחירה באורנשטיין מגיעה לאחר שבשנה האחרונה הפך מותג הרכב יונדאי לנמכר ביותר בישראל. זאת תודות לדגמי יונדאי החדשים בעולם, שביטאו את עולם הרכב החדש - מתקדם, מעוצב, חסכוני, הפונה לקהל מעודכן וצעיר יותר שיכול להרשות לעצמו.
במקביל לפריצת הדרך היתה גם מהפיכה תפיסתית במותג יונדאי בישראל. במסגרת זו פנתה הנהלת חטיבת יונדאי בישראל באופן ממוקד יותר ללקוח הפרטי, זה שרוצה ויכול לבחור.
ואכן, הנתונים מצביעים על רכישה הולכת וגוברת של דגמי יונדאי על ידי לקוחות בכלל ופרטיים בפרט. יונדאי הצליחה בשנים האחרונות לשחק תפקיד מרכזי ביצירת והובלת סיגמנטים ונישות שלא אייפנו את שוק הרכב הישראלי לפני כן כגון, רכבי פנאי (טוסון, IX35) רכבי מיני (I10) וסטיישן (I30CW). בחודשים האחרונים הדבר בא לידי ביטוי בנתח השוק של המותג ובהובלת השוק.
הובלה במכירות מתחילת 2011: בשליש הראשון של שנת 2011 מסרה יונדאי יותר כלי רכב מאשר המותג המוביל והבלתי מעורער בעשור האחרון - מאזדה, תוך מכירת למעלה מעשרת אלפים כלי רכב וגידול של 13% לעומת השליש המקביל של 2010.
מנתוני המכירות של שלושת המותגים המובילים בישראל מתחילת השנה עולה כי יונדאי מסרה עד עתה בשנת 2011 20,151 רכבים המהווים נתח שוק של 14.1% - הגבוה ביותר בישראל. 2 המותגים במקום 2 ו-3 הם מאזדה עם 15,805 מסירות רכב המהווים נתח שוק של 11.1% וטויוטה עם 12,213 מסירות רכב המהוות נתח שוק של 8.6%.
לדברי אורנשטיין \"ההחלטה על השקת דגמים חדשים בסגמנטים פחות מפותחים והיכולת להפוך את הלקוח באמצעות \'ההצלחה השקטה\' לגאה בבחירתו צירפה למשפחת יונדאי בישראל מאות אלפי נוהגים חדשים\".
אורנשטיין, איש השיווק של חודש אוגוסט, משמש בתפקידו כמנכ\"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל הכוללת את חטיבות יונדאי ומיצובישי כשנתיים. בעבר היה בתפקידי מנכ\"ל חטיבות מיצובישי ויונדאי בחברת כלמוביל ומנכ\"ל אלבר ציי רכב. בעל תואר MBA ותואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת ת\"א, ובוגר התכנית לניהול מתקדם בביה\"ס למנהל עסקים של הרווארד.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.תותח מאז ימי אלבריסמין 09/2011/06הגב לתגובה זו0 0דן תותח כבר מימיו באלבר, בית הספר הטוב ביותר לשיווק, מגיע לו ולכל המלעיזים נסו למכור כמוהו בישראל 2011סגור
-
2.איזה שיווק יש בזה בדיוק?מר קטינג 09/2011/04הגב לתגובה זו0 0הוא עשה משהו עם המוצר?עם העיצוב שלו? כולה סגר דילים טובים עם חברות הליסינג. ייענו מכירות ברמה הבסיסית ביותר. לא שיווק ולא בטיח. אבל איגוד השיווק לא יבינו שיווק מהו גם אם יפול להם ישר על הראשסגור
-
1.מה שמגיע מגיע (ל"ת)i35 09/2011/04הגב לתגובה זו0 0סגור


