שיווק ופרסום

לא רק H&M: סקר חדש מציג את הרגלי הצריכה של ישראלים הקונים מעבר לים

הסקר שנערך עבור חברת השילוח TNT אקספרס, חושף באיזו עיר באירופה הישראלים היו הכי שמחים לקנות, וכמה מהם מזמינים ישירות מאתר EBAY
גם אתם מעדיפים את הניחוח החו\"לי המאפיין בגדים בסטייל אירופאי, כאלה שלא תמצאו על עוד 3 אנשים בעבודה? ישראלים רבים מפנטזים על קניות באירופה וכשאין ברירה, גם מבצעים זאת דרך האינטרנט.
סקר חדש שנערך עבור חברת השילוח הבינלאומית TNT אקספרס, לכבוד השקת שירות ה-Euro Shop - פתרון לשילוח רכישות מחנויות מקוונות באירופה, חושף את הרגלי הצריכה של הישראלים שקונים באירופה.
הסקר כלל 501 ראיונות אינטרנטיים המהווים מדגם אקראי מייצג של בני 18-65, דוברי עברית בישראל. על השאלה הראשונה לגבי העיר הכי טובה לקניות באירופה בעיני הישראלים, זכתה לונדון (כמה לא מפתיע) במקום הראשון עם 28.5%.
אחריה פריז עם השיק הצרפתי והמידות הקטנות עם 18%. רומא, מילאנו וברצלונה היו הבאות בתור עם כ-10%, אחר כך ברלין ואמסטרדם עם כ-5% כל אחת.
נכון ZARA ו-H&M כבר פה הרבה זמן אבל הישראלים כמהים למותגים אירופאים נוספים שהיו רוצים לקנות בארץ. במקום הראשון נמצאת הרשת C&A הידועה במחיריה הנוחים, במקום השני מרקס אנד ספנסר (למרות שניסיון הטמעתו בישראל בעבר נחל כישלון חרוץ, א\"ב) ואחריהם: בננה ריפבליק, ויקטוריה סיקרט ומותגים נוספים. 65% ענו על השאלה ב-\"לא יודע\".
המוצרים שהישראלים הכי אוהבים לקנות באירופה: 74% מעדיפים לקנות בגדים, 50% מעדיפים דווקא מזכרות, 21.6% מעדיפים לקנות תכשיטים, 20% ירצו שעונים, 15% מכשירי חשמל ו-5.6% רהיטים או כלי בית.
נתונים נוספים הראו כי 13.6% רוכשים מוצרים מאירופה דרך האינטרנט ו-86.4% לא עושים זאת. בנוגע לאתרים המועדפים הרי שאיביי זכה לרוב של 64% , אמזון קיבל 5.9% ואתרים אחרים 29.4%.
השאלה האחרונה כללה את הציפייה לגבי זמן ההגעה של מוצר שהוזמן מאתר אינטרנט אירופאי: 72% מצפים שהמוצר יגיע לארץ עד שבועיים, 20.2% מצפים שיגיע תוך פחות מ-7 ימים. ו-7.8% מצפים שייקח גם למעלה מ-14 ימים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי מישהו אומר לי איך אני יכול לקנות ב-c&a
    אריה 09/2011/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דרך האינטרנט ושיעשו לי משלוח לארץ?
    סגור