שיווק ופרסום
ב-5 מיליון שקל: הצעד הבא של מלי לוי נחשף
מלי לוי נבחרה כפרזנטורית של מותג שואבי האבק BISSELL. תוביל את קמפיין המותג המשווק בארץ על ידי קבוצת המילטון. קמפיין ה-360 יעלה בטלוויזיה, שילוט חוצות ודיגיטל בהשקעה של 5 מיליון שקל

ג'וב חדש למלי לוי. קבוצת המילטון יבואנית ומשווקת מותג שואבי האבק BISSELL הודיעה על בחירתה בשחקנית מלי לוי כפרזנטורית והפנים של המותג בישראל. לוי תוביל קמפיין 360 (טלוויזיה, שילוט חוצות, דיגיטל וסושיאל) בעלות של למעלה מ-5 מיליון שקל שילווה את המותג לאורך כל השנה. הקמפיין יעלה בהשקה הראשונית בשבוע השלישי של מרץ ולקראת פסח, תקופת השיא בה הצרכן הישראלי מחפש פתרונות ניקיון עוצמתיים ויעילים במיוחד.
"בחירתה של מלי והקמפיין החדש מהווים חיבור ישיר לאסטרטגיה השיווקית של BISSELL תחת המיתוג “Pet Proven” המעניק פתרונות ניקיון ייחודיים חדשניים לבעלי חיות מחמד. הקונספט “Pet Proven”, מבטיח מוצרים עוצמתיים המיועדים להתמודד עם לכלוך, פרווה וריחות של חיות מחמד", נכתב בהודעה הרשמית של המילטון.
במרכז הקמפיין ההומוריסטי מנהלת מלי, בחן והומור הידוע שלה, דיאלוג אל מול הכלב המשפחתי המרגיש תחרות אל מול שואב האבק החדש והעוצמתי של BISSELL, המתמחה בניקוי בתים עם חיות מחמד וכולל טכנולוגיה חדשנית המוקדשת לניקוי ה"בלגנים" הקשים ביותר של חיות המחמד, ותחת התובנה העיקרית שאם השואב מתמודד עם הלכלוך הקשה של חיות המחמד הוא מתמודד בקלות עם לכלוך ביתי "רגיל".

רוני אהרוני סמנכ״לית שיווק קבוצת המילטון (צילום שי רז)
לראשונה קבוצת המילטון יוצאת בקמפיין פרסום הכולל פרזנטורית חזקה כתמיכה שיווקית רחבה למותג השואבים השוטפים המוביל בארה"ב, מתוך הבנה כי ניתן לשכפל את ההצלחה האמריקאית גם בישראל ולתת פייט למותגים המתחרים הפופולאריים בישראל בתחום שואבי האבק.
''הבחירה במלי לוי, כאמא וכדמות ציבורית אהובה ומצחיקה הייתה טבעית ומדויקת אל מול האסטרטגיה השיווקית והתקשורתית של BISSELL. בקלילות ובהומור האופייני למלי היא מחברת הן בין משימות וצרכים להורים ומשפחות עסוקות שמחפשים פתרונות ניקוי חכמים ובין בעלי חיות מחמד תוך הסלוגן "חיה בניקיון הבית" והבלטת המסר עם BISSELL, אפשר ליהנות מחיות בבית בלי להתפשר על ניקיון'', נכתב.

קרדיט צלם: שי כהן -ארבל
''מלי מייצגת ערכים של משפחתיות, אלגנטיות והומור. כמי שמנהלת חיי משפחה דינמיים לצד קריירה מצליחה, מלי מתחברת לערכים של BISSELL, שמאפשרים לכל בית להישאר נקי ומזמין בקלות וביעילות. אנו בטוחים שהחיבור בינה לבין המותג יחזק את הקשר עם קהל הלקוחות בישראל ויחשוף עוד אנשים למהפכת הניקיון העולמית של BISSELL", מסרה רוני אהרוני סמנכ"לית קבוצת המילטון.
עוד ב-
לוי בת ה-44, שימשה בעבר כפרזנטורית של חברת תכשיטי היוקרה מילר וכיכבה לצד בעלה, כדורגלן העבר שמעון גרשון, בפרסומת לאירופלקס.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה