שיווק ופרסום
בהשקעה של 2.5 מיליון שקל: זה הקמפיין החדש של בר רפאלי
הדוגמנית מככבת בקמפיין חדש למותג ההלבשה תחתונה FEMINA בעלות של 2.5 מיליון שקל. באמצעות השיר "Supergirl" של להקת Reamonn, המותג מעביר מסר מעצים לנשים: "כולנו Supergirl's ואי אפשר לקחת את זה מאיתנו"

בר רפאלי מובילה קמפיין חדש של מותג ההלבשה התחתונה FEMINA בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. בתחילת הסוף השבוע הקרוב, יעלה קמפיין חדש של מותג ההלבשה התחתונה בכיכובה של הדוגמנית ואשת העסקים המצליחה בר רפאלי. מדובר בקמפיין חדש שיציג את קולקציית קיץ 2025 החדשה של המותג.
בר רפאלי משמשת כפרזנטורית הרשמית של המותג במשך שלוש השנים האחרונות. זו העונה השביעית במספר שבה היא לוקחת חלק בקמפיינים של FEMINA. הפרסומת החדשה צפויה להתפרסם מחר (חמישי) בתפוצה רחבה בטלוויזיה ובדיגיטל.

(צילום: סימון אלמלם)
הקמפיין צולם בהובלת בר רפאלי ובנוכחותן של 20 נשים נוספות. הפסקול הנוכחי של הפרסומת הוא השיר "Supergirl", שיצא בשנת 2000 בביצוע להקת Reamonn ופורסם מחדש בשנת 2003 כאשר הוקלט על ידי הזמרת האמריקאית אנסטייז'ה.
סרט הפרסומת הוא המשך ישיר לפרסומת האחרונה של המותג שעלתה בקיץ הקודם בו ראינו את בר צועדת, בטוחה בעצמה, בגוף שלה ובחזייה שלה כנגד הזרם שצועד מולה לבוש.
על הפקת הקמפיין אחראית חברת "We Do Production" ואילו על הקריאטייב אחראית חברת FEMINA בשיתוף עם רומן בוצ'אצקי, מהבמאים המוערכים בתחום אשר עבד עם אמנים ישראלים ובינלאומיים.
טל כדורי סמנכ"לית השיווק של Femina , התייחסה לקמפיין החדש של המותג: "אני גאה ונרגשת להוציא לאור פרסומת נוספת שהקראייטיב שלה נרקם על ידנו. גם העונה בחרנו להתמקד במסר של ביטחון אישי שהפעם בא לידי ביטוי גם בבחירת השיר שמתנגן ברקע.
עוד ב-
עוד הוסיפה כדורי: "לכולנו הנשים יש ניצחונות קטנים וגדולים בחיי היום יום שלנו ואין אחת שלא הרגישה מתישהו בחיים, אם לא בכל יום, שהיא עומדת לבד, חזקה ואיתנה כנגד כל מה שקורה סביבה. כי כולנו Supergirl's ואי אפשר לקחת את זה מאיתנו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה