שיווק ופרסום
תקציב המיליונים של נתיבי ישראל: זה משרד הפרסום שזכה
נתיבי ישראל - החברה הלאומית לתשתיות תחבורה, הכריעה על מכרז הפרסום היוקרתי בו התמודדו כל החברות המובילות בשוק. כניסת משרד הפרסום החדש מגיע עם כניסתה לתפקיד של ראש אף התקשורת החדשה רון לאביוד-פינטו. כל הפרטים | פרסום ראשון

חברת נתיבי ישראל יוצאת לדרך חדשה ובמהלכים אסטרטגיים חדשים, כך נראה לפחות לפי פתיחת שנת 2025. החברה הלאומית לתשתיות תחבורה, בחרה במשרד הפרסום מקאן שיוביל את התקציב היוקרתי המוערך במיליוני שקלים.
במכרז הפרסום החשוב התמודדו כל החברות המובילות במשק, וכאמור, מי שזכה בתקציב המיליונים הוא משרד הפרסום מקאן שגרף את הניקוד הגבוה ביותר.
מדובר במכרז משמעותי שכן חברת נתיבי ישראל הינה חברת תשתיות התחבורה הגדולה בישראל, האחראית על תכנון, ביצוע, ניהול ואחזקה של למעלה מ–8,500 ק"מ כבישים בינעירוניים, תשתיות מסילות רכבת, שדה תעופה משלים לנמל תעופה בן גוריון ופרויקטי ענק נוספים.
כניסת משרד הפרסום החדש מגיעה עם כניסתה לתפקיד של ראש אגף התקשורת החדשה, רון לאביוד- פינטו ומסמלת את המהלך האסטרטגי החדש בחברה.
כזכור, במחצית החודש הקודם מונתה לאביוד-פינטו כראש אגף תקשורת שתחליף את זאב שרוני, שסיים קדנציה בת 8 שנים. לאביוד פינטו, בת ה-28, קיבלה את המינוי היוקרתי וסגירת מעגל בענף התחבורה. לאביוד פינטו הגיעה אל התפקיד החדש לאחר כ-4 וחצי שנים כראש אגף דוברות בעיריית בת-ים. בתפקידה הקודם כיהנה רון כדוברת שר התחבורה ישראל כ"ץ שלוש שנים, שם הובילה את פתיחת קו הרכבת המהיר לירושלים, חניכת כביש אחד החדש וכן פתיחת שדה התעופה הבינלאומי רמון.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה