שיווק ופרסום

לקוחות בנק הפועלים? זה השירות החדש שמושק ללא עלות

בנק הפועלים משיק קמפיין נרחב חדש בכיכובו של בינו גבסו ("ד"ר שקשוקה"), יחד עם השחקן עמוס תמם, שמציג את השירות החדשני שמעניק הבנק – סוכנת השיווק Ella מבית Marketeam.ai, המספקת שירותי ניהול שיווק סושיאל אוטומטיים לעסקים של הפועלים, ללא עלות למשך חצי שנה
מערכת ice | 
בנק הפועלים (צילום shutterstock, אביב גוטליב)
בנק הפועלים משיק קמפיין חדש בכיכובו של בינו גבסו, המסעדן הישראלי המוכר בציבור בכינוי "ד"ר שקשוקה" ובעלי רשת המסעדות בשם זה, יחד עם הפרזנטור של הבנק, עמוס תמם.
הקמפיין מציג את השירות החדשני שמעניק הבנק – סוכנת השיווק Ella מבית Marketeam.ai, המספקת שירותי ניהול שיווק סושיאל אוטומטיים לעסקים של הפועלים, ללא עלות למשך חצי שנה, ולאחר מכן במחיר מוזל של 8 דולר בלבד לחודש (במקום 99 דולר) למשך חצי שנה נוספת.
בקמפיין, בינו מדגים בסגנונו הייחודי כיצד המערכת החדשה מסייעת לבעלי עסקים להתמודד עם אתגרי השיווק הדיגיטלי. הבחירה בבינו, שהצליח לבנות נוכחות משמעותית ברשתות החברתיות, ממחישה את הפוטנציאל הטמון בשיווק דיגיטלי יעיל.
במסגרת המהלך, מציע בנק הפועלים כאמור ללקוחותיו העסקיים את שירותי המערכת ללא עלות למשך חצי שנה, ולאחר מכן במחיר של 8 דולר לחודש במקום 99 דולר למשך חצי שנה נוספת. המערכת מספקת פתרון שיווקי מקיף הכולל יצירת תוכן, ניהול קמפיינים ופרסום ברשתות החברתיות. הקמפיין יעלה לאוויר בימים הקרובים בפלטפורמות השונות.
הקמפיין החדש של בנק הפועלים (צילום: יח"צ)
הקמפיין החדש של בנק הפועלים (צילום: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה