שיווק ופרסום
חנה לסלאו קוטפת קמפיין חדש: "משדרת הומור וחדוות חיים"
חנה לסלאו נבחרה להיות פרזנטורית של "בית גיל הזהב תל אביב". שם היא תוביל את קמפיין הפרסום בשנים הקרובות ותשדר את הערכים של שחמת חיים, אורבניות תל אביבית ואנרגיה חיובית
חנה לסלאו נבחרה לפרזנטורית של "בית גיל הזהב תל אביב", אחד המוסדות המובילים בתחום הדיור המוגן בעיר. מדובר בבחירה אסטרטגית שמפיחה חיים חדשים במותג, שזוכה לנראות רחבה יותר בעקבות השתלבותה של השחקנית המוערכת. לסלאו, שהפכה לדמות אהובה ומוכרת בזכות יכולת ההומור וההבעה המיוחדת שלה, צפויה להוביל את קמפיין הפרסום של בית גיל הזהב בתקשורת המסורתית וברשתות החברתיות.
חני שמש, מנכ"לית בית גיל הזהב תל אביב, הסבירה כי הבחירה בלסלאו היא טבעית, משום שהיא מייצגת את הערכים המרכזיים של המקום: אורבניות תל אביבית, חיוניות ושמחת חיים. לסלאו שמזוהה עם עשרות שנים של עשייה בעולם הקומדיה והדרמות הטלוויזיוניות. "לסלאו ניחנה בנוכחות ממגנטת כקומיקאית שמשדרת הומור וחדוות חיים", אמרה שמש. היא גם ניחנה בכושר לגעת בלבבות הצופים בכל הגילאים, תוך שהיא משדרת את חדוות החיים ואת החיבור בין הדור הבוגר לתרבות התל אביבית המודרנית.
עוד ב-
בית גיל הזהב תל אביב חוגג השנה 40 שנה להקמתו, והקמפיין החדש יזכה את המקום בהכרה רבה יותר, כשהוא מציע אורח חיים תוסס ומלא בפעילות לבני גיל הזהב. לסלאו תמשיך להיות פרזנטורית במהלך השנים הקרובות, ותוביל את הקמפיינים השיווקיים בשמחה ואנרגיה המאפיינות אותה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה