שיווק ופרסום

דרמה בענף יחסי הציבור: שרי ישראלי וינון הראל מאחדים כוחות

המשרד החדש ממזג בתוכו את לקוחות המשרדים ובהם גדולי החברות במשק: פלאפון, yes, קבוצת פוקס ויזל, קבוצת מאיר, מועדון "חבר", ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, Nike ועוד. שרי ישראלי: "בניית מודל תקשורתי חדש", ינון הראל: "חשיבה יצירתית וטוויסט בעלילה"
מערכת ice | 
ינון הראל ושרי ישראלי (צילום רונן טופלברג ורונן פדידה)
מיזוג ואיחוד כוחות בענף האסטרטגיה ויחסי הציבור: שרי ישראלי (SIPR) וינון הראל (הראל מורדי) מודיעים על מיזוג משרדי יחסי הציבור שבבעלותם, ומשיקים את המשרד המשותף החדש synergy, המתמחה בייעוץ תקשורתי אסטרטגי, יחסי ציבור וניהול משברים.
המהלך החדש מהווה מכפלת כוח וישלב שנים של ניסיון בניהול וליווי תקשורתי אל מול חברות מקומיות ובינלאומיות המובילות במשק.
בין לקוחות המשרד החדש נמנים: פלאפון, yes, קבוצת פוקס ויזל, קבוצת מאיר, מועדון "חבר", חברת קווים, איגוד רשתות האופנה והמסחר, ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, Nike, הקרן לירושלים, גינדיTLV , דיזנגוף סנטר, קרביץ, מצמן את מרוץ, Burger King, rebar, קבוצת פאסטל ובתחום התרבות: ריטה, עידן עמדי, אתניקס, ד"ר אייל דורון, נשף רוק של אביב גפן ועוד.
המיזוג יעניק ללקוחות המשרד גישה ישירה למובילי דעה, גופים עסקיים ולבמות התקשורתיות המרכזיות בישראל, במטרה לבנות ולבסס חברות, מותגים ודמויות מובילות. כמו כן, ייהנו הלקוחות מערך מוסף משמעותי של ראייה אסטרטגית רחבה, ידע מעמיק, לצד קשרים ענפים בתחומים מגוונים כמו כלכלה, שיווק וצרכנות, טכנולוגיה ותקשורת, מאבקים ציבוריים, רכב ותחבורה, אופנה, תרבות, תיירות וקולינריה.
"מיזוג בין המשרדים ייצר סינרגיה משלימה בין תתי ההתמחות השונים, תוך חיבור מגוון עולמות תוכן ובניית מודל תקשורתי חדש", מוסרת שרי ישראלי, בעלים משותף.
"אנחנו יושבים על האסטרטגיה וגם על הנרטיב, מצד אחד כלים אסטרטגיים ברורים וחדים להשגת המטרות במקצוענות בלתי מתפשרת, אבל תמיד עם חשיבה יצירתית וטוויסט בעלילה", מוסר ינון הראל, בעלים משותף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה