שיווק ופרסום

אואזיס בבשורת ענק למעריצים בישראל: המהלך הגדול עבור רוכשי הכרטיסים

רגע לפני תחילת הטור המרגש של הלהקה הפופולרית משנות ה-90 שהודיעה על איחודה, זוכים המעריצים הישראלים שרכשו כרטיסים לבשורה משמחת במיוחד. כל הפרטים
אפרת קרסנר | 
להקת אאוזיס (צילום מסך יוטיוב Oasis)
מעריצים מישראל של להקת אאוזיס יזכו בפעם הראשונה ליהנות מפריטי האופנה הרשמיים של הטור העולמי.
החברה הישראלית "מדיוגן בעמ" קיבלה את הזיכיון של חברת גלובל מרצ'נדייס העולמית המחזיקה בזכויות של להקות כמו "אואזיס", "בקסטריט בויז", "אוזי אוסבורן" ועוד, מה שמאפשר לה לשווק את המרצ'נדייס המקוריים של הלהקה שנמכרים עבור מעריצים בכל העולם. הזיכיון האקסקלוסיבי עבור ההפצה בישראל, ניתן למדיוגן בעמ לשנתיים הקרובות בעלות של מאות אלפי שקלים על פי גייד ליין מסודר מטעם חברת הגלובל, במטרה שגם המעריצים הישראלים יוכלו להנות מפריטי אופנה, הלבשה תחתונה, מצעים ואקססורייז מקוריים ואף להתאבזר לפני נסיעה לטור העולמי של להקת אואזיס.
אבי מורגנשטרן בעל חברת "מדיוגן בע"מ" מסר בתגובה על קבלת הזיכיון לאתר ice: "אחרי חודשים של מו"מ אינטנסיבי וממוקד עם חברת גלובל מרצ'נדייס, אנו שמחים להכריז שהזיכיון בידינו להפצת מרצ'נדייס של הלהקות האייקוניות של כל הזמנים ונרגשים להביא לקהל פריטים וורסטיליים שמחברים בין עולם האופנה והלייף סטייל לבין עולם התרבות והמוסיקה. שמחתי לגלות שגם בתקופה מורכבת שכזו, עדיין חברת האם שמחזיקה בזכויות ומנהל הלהקה פרו ישראלים וסומכים עלינו שנעשה ונצליח".
בעמוד האינסטגרם של חברת גלובל מרצ'נדייס ניתן לראות דוגמאות לחלק מהפריטים המשווקים בימים אלה למעריצים בחו"ל:
 
מורגנשטרן מסר ל-ice גם כי הוא בעצמו מעריץ של הלהקה והיה חשוב לו להביא למעריצים בישראל את האפשרות לרכוש את פריטי האופנה לקראת הטור העולמי: "זאת פעם ראשונה שגלובל מרצ'נדייס מגיעים לישראל. אז מה שמוכרים במדינות אחרות, אפשר יהיה לרכוש גם כאן. חברות האופנה שבישראל ימכרו כבר באוגוסט 2025 מגוון ענק של פריטי אואזיס, לפחות 4-5 חברות, לכבוד הטור הבינלאומי בקיץ. בארץ הם לא יופיעו - אז אמרנו שלפחות את הבגדים יהיה להם בישראל".
עוד הוסיף מורגנשטרן ואמר כי הם צופים רווח גדול מהמהלך העסקי: "יש פה מחזור של מאות אלפי דולרים, בשנה הראשונה זה יהיה טיפה פחות. זה יגדל למספרים הרבה יותר גדולים".
בימים אלו התקבלו עשרות פניות של חברות ישראליות המעוניינות לייצר ליין פריטים ייעודיים בהתאם לגייד ליין שגלובל מרצ'נדייס שלחו עם מפרט ודוגמאות מהעולם תוך צירוף נתונים ומידע המוכיחים שהמותגים הללו נשארו נצחיים ואהובים בכל העולם.
כאמור, אחרי 15 שנה של סכסוך בין האחים נואל וליאם גלאגר, הכריזה אואזיס על טור איחוד שהביא לרעידת אדמה וטירוף של עשרות מיליוני מעריצים במירוץ לרכישת כרטיסים. הלהקה תופיע בבריטניה ואירלנד ולאור הביקוש הרב תעבור גם לאמריקה.
רגע לפני שהטור הבינלאומי של אואזיס יחל, קיבלה "מדיוגן בעמ" תיאור מפורט ללוגואים של הלהקה לשימוש ודוגמאות מהעולם תוך צירוף נתונים המוכיחים כי אואזיס זו לא עוד להקה, אלא אבן דרך בתרבות העולמית בכלל ובתרבות הבריטית בפרט.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה