שיווק ופרסום
אתר ynet בטלוויזיה: הקמפיין החדש והמסקרן יוצא לדרך
אתר החדשות המוביל, ynet, יוצא היום בסדרת סרטונים כחלק מקמפיין תקשורתי חדש בהובלת משרד הפרסום מנצ' עם הסלוגן: "קודם כל ynet". מדובר בקמפיין שידגיש את הייחודיות של האתר בסיקור בזמן אמת סביב השעון באופן מעודכן ומהימן. דלית כץ, סמנכ"לית השיווק של ynet: "אמון עמוק של הציבור באתר". הצצה ראשונה | בלעדי

הצצה ראשונה לקמפיין ynet מקבוצת ידיעות אחרונוה שיעלה היום (שלישי) מבית היוצר של משרד הפרסום מנצ'. אתר החדשות המוביל, הנמצא בפסגת אתרי החדשות בישראל, ובאופן רצוף בטופ אתרי האינטרנט הנצפים בישראל לאחר גוגל ויוטיוב (ומעל ויקיפדיה ופייסבוק), מסכם שנת חדשות מאתגרת ומורכבת סביב השעון ויוצא בקמפיין פרסום חדש "קודם כל ynet".
בקמפיין יושם דגש על אמינות שציבור הגולשים נותן ל-ynet, כמו גם מהימנות ואיכות התוכן, דבר שגם בא לידי ביטוי רק לאחרונה במחקר מדד התקשרות של מכון אגם שם אתר החדשות היה בין המובילים בקטגוריית האמינות. מדובר בקמפיין תקשורתי חדש בהובלת משרד הפרסום מנצ', אשר יושק בטלוויזיה, רדיו, פרינט ודיגיטל.
הקמפיין של ווינט החדש. צילום: יחצ
הקמפיין הנושא את הסלוגן "קודם כל ynet" מורכב מ-6 סצנות יומיומיות המשקפות את האופן בו ynet משתלב בשגרת החיים של כלל הציבור הישראלי. עובדה זו קיבלה משנה תוקף במיוחד בשנה האחרונה, שנה חדשותית מהגדולות והמטלטלות שידענו, בה אתר ynet, על פי הקמפיין, מהווה עוגן למיליוני גולשים שנכנסים לאתר מדי יום לקבל תמונת מצב עדכנית ומהימנה, 24/7, באמצעות דיווחים שוטפים וסקירה בזמן אמת.
דלית כץ, סמנכ"לית השיווק של ynet: "אנו נרגשים וגאים לצאת עם סרט פרסומת חדש ל- ynet, אשר מבטא את היותנו אתר החדשות והתוכן המוביל בישראל". עוד אמרה כץ כי "בעידן של פייק ניוז ועודף מידע חסר משמעות, הקמפיין מדגיש את האמון העמוק שהציבור נותן ב- ynet כמקור מידע אמין, מהימן ואיכותי".
דרור שאול, שביים את הסרט ועל שמו רשומים סרטי קולנוע אייקוניים כגון "מבצע סבתא", "אדמה משוגעת" ו"סימה ועקנין מכשפה", הוסיף: " רצינו להעביר בסרט תחושה ייחודית שתוביל את הצופה במסלול רגשי מיוחד ולא קונבנציונלי, שלא ירגיש מיד כמו סרט פרסומת. על כן בחרנו לצלם בעדשות המעניקות יתרונות המזוהים עם תעשיית הקולנוע. אני גא לקחת חלק בקמפיין של האתר המוביל בישראל ומקווה שתחושת היצירה והחדווה שהיתה לנו בצילומים משתקפת דרך הפרסומת ותמצא את דרכה ללב הצופים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה