שיווק ופרסום
רז הרשקו כובשת פסגה חדשה: זה הג'וב של הספורטאית האולימפית
רז הרשקו כובשת פסגה חדשה בקריירה: הספורטאית האולימפית נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט אשר יקודם בטיקטוק. רז הרשקו: "שואפת להיות בעתיד מורה לחינוך גופני, ולהמשיך להוות השראה לדור הבא של הספורטאים בישראל"
רז הרשקו, הספורטאית האולימפית המובילה בחיפושי גוגל לשנת 2024, נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט אשר יקודם ברשת החברתית טיקטוק. בעקבות כך, הבוקר (שני) צולמו שישה סרטונים של קמפיין "שלישי אישי" שיועלו בימים הקרובים לרשת החברתית טיקטוק של המרכז האקדמי.
נושא הפרסומת הוא "שלישי אישי", מפגשי ייעוץ אישיים למתעניינים בלימודים, אשר מתקיימים בכל יום שלישי בקמפוס לוינסקי בצפון תל־אביב ובקמפוס וינגייט סמוך לנתניה. בקמפיין החדש יודגש כי לנרשמים במסגרת מפגשי שלישי אישי מוענקת הנחה משמעותית. המסר בקמפיין החדש, שאותו מובילה הספורטאית רז הרשקו הינו "כשחינוך וספורט מתחברים נולדים מורים אלופים".
(צילום: המרכז האקדמי לוינסקי-וינגייט)
הקונספט של "שלישי אישי" פותח על ידי משרד הפרסום "טוויסטד", אשר מטפל בקידום המותג ואף אחראי על הפעילות הפרסומית השוטפת שלו. הספורטאית רז הרשקו, שבמקביל ללימודיה לתואר ראשון בהוראת החינוך הגופני, ממשיכה את ההכנות למשחקים האולימפיים לשנת 2028 בלוס אנג'לס, מסרה: "הספורט הוא חלק מרכזי מחיי, ואני רואה חשיבות רבה בהעברת הידע והאהבה הזו לדור הצעיר. שואפת להיות בעתיד מורה לחינוך גופני, ולהמשיך להוות השראה לדור הבא של הספורטאים בישראל".
יעל שומר, מנהלת מערך השיווק במרכז האקדמי לוינסקי־וינגייט, סיפרה על הקמפיין החדש: "דווקא בתקופה הנוכחית המורכבת גילינו שאין תחליף ליחס האישי. בהתאם לכך, המרנו את הקונספט של ימים פתוחים מרובי משתתפים לקמפיין "שלישי אישי", מפגש אינטימי שבו כל מתעניין מקבל טיפול פרטני המותאם לצרכיו, תוך כדי ליווי צמוד מצד הסטודנטים, הסגל והיועצים במרכז האקדמי. הפרויקט הוכיח את עצמו ומספר רב של מתעניינים נרשמים במסגרת מפגשי שלישי אישי".
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה