שיווק ופרסום

פרטנר תשלם מאות אלפי שקלים על זכויות השיר של עדן בן זקן

זכויות הלהיט "אנא מג'נונה" בביצוע של עדן בן זקן, ושעובד עבור הפרסומת החדשה של קמפיין בכיכובם של סטטיק ואילן פלד נרכשו על ידי פרטנר בכ-200 אלף שקל. כל הפרטים 
יהודה לוינגר |  5
פרסומת פרטנר ועדן בן זקן (צילום שי פרנקו, זוהר שיטרית, shutterstock)
ענקית התקשורת הישראלית, פרטנר, תשלם על זכויות הלהיט המופיע בקמפיין החדש בכיכובם של סטטיק ואילן פלד. את הפרסומת מלווה עיבוד מחודש של סטטיק ללהיט של עדן בן זקן, "אנא מג'נונה", ול-ice נודע כי זכויות השיר כאמור נרכשו בכ-200 אלף שקל.
מדובר בקמפיין החדש והמסקרן של פרטנר שמתמקד באינטרנט הסיבים האופטיים של פרטנר, תחת המיתוג 'Partner Direct Fiber' – סיב המחובר ישירות לשרתים של ענקיות האינטרנט בעולם, ביניהן Google, Facbook, Netflix ועוד, היושבים בחוות השרתים של פרטנר בישראל. חיבור זה מבטיח חוויית גלישה מהירה ויציבה עם שיהוי נמוך, שמושפע פחות מעומסי תעבורה בינלאומיים.
בפרסומת מבצעים סטטיק (לירז רוסו) יחד עם אילן פלד, עיבוד מחודש של סטטיק ללהיט של עדן בן זקן, "אנא מג'נונה". הפרסומת בוימה על ידי רומן בוצ'אצקי וקובי חביה ובהובלת משרד הפרסום מקאן תל אביב. כזכור, בקמפיין הקודם עם להיט אחר "חרבו דרבו", רכשה פרטנר את זכויות השיר תמורת 247 אלף שקל.
 
הקמפיין החדש של פרטנר עם הלהיט "אנא מג'נונה" של עדן בן זקן בעיבוד חדש
אסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר התייחס לפתיחת הקמפיין החדש: "אנו משיקים היום חבילה אטרקטיבית, הנותנת מענה כולל לצרכי הלקוחות ומחברת אותם ישירות לשרתים של ענקיות אינטרנט מובילות. אנחנו מזמינים את הלקוחות ליהנות מחוויית גלישה עוצמתית, מהירה ויציבה ולהתקדם לסיב הישיר של פרטנר".
על פי מדד נטפליקס, פרטנר היא ספקית האינטרנט שמספקת את הביצועים הטובים ביותר בעת צפייה בשירות התוכן של ענקית הסטרימינג, בשעות העומס. כך, על פי המדד האחרון, פרטנר ניצבת פעם נוספת בראש הטבלה עם מהירות של 3.2Mbps, כשאחריה שאר ספקיות האינטרנט הישראליות. גם הפעם, זוכה פרטנר לציון הגבוה ביותר שנמדד בחודש זה בעולם, כשהיא חולקת את ראש הטבלה עם ספקיות בינלאומיות מובילות.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אילן גרוטסקי ודוחה
    אסתר 11/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיתופו של אילן פלד בפרסומת החדשה של פרטנר דוחה .הדמות דל האשה הגרוטסקית ,צעקנית לא תביא יותר לקוחות לפרטנר. הרגשת גועל ממש! נסו פרזנטורית אחרת
    סגור
  • 4.
    זה היה אוטו דבר עם סלקום
    זכיות יוצרים 11/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם סלקום לקחו פרסומת לא רק פרטנר כן צריך לשלם פיצוי לעדן בן זקן זה כמו עם סלקום היה אוטו מקרה אני לא זוכר גם סלקום לקחו איזה שיר של זמר לא רק פרטנר עידן בן זקן זה היה אוטו דבר עם סלקום
    סגור
  • 3.
    כסף הולך לכסף (ל"ת)
    דנה 11/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שקל לא הייתי משלם על שיר שלה (ל"ת)
    איילון מאסק מירוחם 11/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    רעיון: תוזילו מחירים!
    שטעטלער 11/2024/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק הזכויות על השיר עלו כרבע מיליון שקל. מכאן שהפקת הפרסומת תעלה לפחות חצי מיליון - כולל שכר לאומנים, קריאטיב, צלמים, עורכים , ועוד ועוד. אולי במקום זה תפרסמו שקופית שבמקום פרוסמת מפונפנת, אתם משקיעים את הסכום הזה בהטבות למשתמשים, כמו הוזלה משמעותית או שדרוג המהירות?
    סגור