שיווק ופרסום
נספרסו פותחת סניף חדש בישראל: בשורה אדירה לחובבי הקפה
נספרסו (Nespresso) מודיעה על פתיחת חנות הבוטיק הראשונה שלה בבאר שבע, במתחם קניון ביג
נספרסו (Nespresso) מודיעה היום (שלישי) על פתיחת חנות הבוטיק הראשונה שלה בבאר שבע, במתחם קניון ביג. שטחו של הבוטיק שיהיה הראשון באזור הנגב הוא 67 מ"ר והוא מתבסס על עיצוב פורץ הדרך שפותח על ידי החברה הגלובלית, ומטרתו להעניק ללקוחות נספרסו חוויית קפה מושלמת ומותאמת אישית.
העיצוב החדשני מיושם בבוטיקים מובילים של נספרסו ברחבי העולם ומתבסס על 5 אמנויות: אמנות הקפה – הבאה לידי ביטוי בטעימות של תערובות קפה לצד מגוון רחב של מוצרי נספרסו, ממכונות קפה ועד אביזרי קפה איכותיים.
אמנות האירוח – המשקפת את מחויבות נספרסו לשירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר. אמנות העיצוב והאסתטיקה - כל פרט ופריט בבוטיק נבחרו בקפידה ליצירת אווירה ייחודית ויוצאת דופן. אמנות המעגליות – נספרסו מעודדת את לקוחותיה למסור למחזור את קפסולות הקפה המשומשות באזור ייעודי לאיסוף קפסולות בבוטיק. אלו מועברות למערך המחזור העצמאי של נספרסו, בו מופרדים הקפה והאלומיניום לצורך שימוש חוזר בחומרי הגלם.
כמו כן, רהיטי הבוטיק תוכננו תוך מחשבה סביבתית וצמצום טביעת הרגל הפחמנית, כגון שימוש באלומיניום ממוחזר, שימוש בעץ מתוכנית בקרת יערות הגשם וכן הדלפקים העשויים בין היתר מקפה ממוחזר. ולבסוף, אמנות השיתוף והאכפתיות - ליצירת חוויה מקומית אמיתית המפגישה בין קהילת נספרסו לאוהבי הקפה המקומיים.
במסגרת זו, נספרסו יצאה בשיתוף פעולה עם האמנית גולדה קוש ליצירת חיבור לרוח המקום תוך שימוש באמנות מקומית המייצגת את סיפור הקפה של נספרסו בנוף הייחודי של הנגב. בבוטיק תוצג יצירת אמנות של האמנית העשויה מחומרים ידידותיים לסביבה, ממוחזרים וטבעיים, המשקפים את מחויבותה של נספרסו לערכי הקיימות, כגון שביבי אלומיניום מקפסולות משומשות, חול מדבר, צבע המבוסס על פיגמנט מחימר, צבעי אקריליק שנוצרו מפלסטיק ממוחזר וחומרים מקומיים.
סוניה נסטסה מנכ"לית Nespresso ישראל: "הבוטיק החדש בבירת הנגב משקף את המחויבות שלנו להעניק חווית קפה איכותית ולתת מענה לאוהבי הקפה באזור זה. שיתוף הפעולה עם האמנית הינו חלק מיצירת חווית לקוח ייחודית וברמה הגבוהה ביותר לאור ערכים של קיימות וחדשנות, לצד קפה איכותי".
עוד ב-
שי דינור, סמנכ"ל החטיבה המסחרית: "פתיחת הבוטיק החדש בבאר שבע, בירת הנגב, היא חלק מאסטרטגיית החברה לתת מענה לקהל אוהבי קפה איכותי ברחבי הארץ. מדובר בבוטיק מהחדשנים שנספרסו מציעה בשווקים בהם היא פועלת בעולם והוא מנגיש חווית לקוח ברמה הגבוהה ביותר, כפי שלקוחותינו מצפים מנספרסו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה