שיווק ופרסום

ליאור סושרד ממשיך לכבוש את העולם: ההסכם עם מותג היוקרה נחשף

ליאור סושרד, אמן החושים הישראלי הבינלאומי, נכנס לשנה הרביעית כשגריר עולמי של מותג השעונים היוקרתי HUBLOT (הובלוט), כשהוא אחד מנבחרת מכובדת מאד של מפורסמים בעלי שם כנובאק דג׳וקוביץ, קיליאן אמבפה, דיפש מוד, יוסיין בולט ולואיס פיגו
מערכת ice | 
ליאור סושרד (צילום יחצ)
ליאור סושרד, אמן החושים הישראלי הבינלאומי, ממשיך לכבוש את העולם ונכנס לשנה הרביעית כשגריר עולמי של מותג השעונים היוקרתי HUBLOT (הובלוט), כשהוא אחד מנבחרת מכובדת מאד של מפורסמים בעלי שם כנובאק דג׳וקוביץ, קיליאן אמבפה, דיפש מוד, יוסיין בולט ולואיס פיגו. 
בסופ"ש האחרון סושרד השתתף בטקס חגיגי של פתיחת חנות הבוטיק החדשה של המותג בקפריסין לצד בכירי ההנהלה של המותג ואף הופיע במעמד אירוע כניסת המנכ"ל החדש ג'וליאן טורני Julien Tornare.
החנות נפתחה באתר הנופש הים תיכוני City of Dreams בלימסול. זאת כחלק מההתרחבות האסטרטגית של Hublot באזור, בשיתוף עם Vasos Eliades Accessories Ltd, תוך ניצול שוק היוקרה ההולך וגדל באי. 
ליאור סושרד ו-HUBLOT (צילום: יח"צ)
מותג השעונים HUBLOT הוא מותג שעוני יוקרה שוויצרים. המותג מתמקד באיזון בין מסורת לטכנולוגיה מתקדמת, ומשלב חומרים כמו גומי, טיטניום וקרמיקה ביצור השעונים. HUBLOT ידועים בשעונים עם עיצוב מודרני ונועז, וכמובן באיכות הגבוהה ובדיוק השעונים שלהם. שעוני HUBLOT משווקים בישראל ותוכלו להשיג אותם בבוטיק HUBLOT וגם בקניון TLV שבתל אביב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה