שיווק ופרסום

אופטיקה הלפרין משנה כיוון: חתמה על הסכם חדש אחרי 36 שנה

“אופטיקה הלפרין”, הרשת הגדולה בישראל שקיימת משנת 1988, חתמה על הסכם חדש מול משרד הפרסום D-say, שזכה בתקציב הפרסום של הרשת: "עבור כל משרד פרסום מדובר בלקוח נחשק, שהפך לאייקון בשוק הישראלי"
מערכת ice | 
אייל הובר לוי (צילום רונן אקרמן)
“אופטיקה הלפרין” הינה רשת האופטיקה הגדולה ביותר בישראל. הרשת שפועלת משנת 1988, מונה כיום כ-123 סניפים ברחבי הארץ. לאורך השנים נצרבו בתודעה קמפיינים של החברה כמו מוצר צריכה בסיסי, ושברנו את המונופול. אלא שהיום (ראשון) נודע כי החברה משנה כיוון, ואתגרי הצמיחה וההתרחבות של הרשת יעמדו לפתחו של משרד הפרסום החדש שלה - משרד הפרסום D-say, שזכה בתקציב הפרסום של הרשת.
הזכייה בתקציב, מצטרפת למומנטום חזק בו נמצאת D-say, עם העלייה לאוויר של קמפיין בפרופיל תקשורתי גבוה כמו פזגז חשמל וכן, לגיוסי כוח אדם איכותיים בגזרת ההנהלה הבכירה, וניהול המחלקות השונות.
אייל הובר לוי, מנכ"ל ובעלים D-say, מסר לאחר החתימה מול רשת אופטיקה הלפרין, במסגרתה המשרד זכה בתקציב הפרסום של הרשת: "אנחנו מודים לאופטיקה הלפרין על האמון והבחירה בנו וניגשים לטפל בהם בעיניים נוצצות".
עוד הוסיף ואמר אייל הובל לוי, מנכ"ל ובעלים D-say כי: "עבור כל משרד פרסום מדובר בלקוח נחשק, שהפך לאייקון בשוק הישראלי, ואנו שמחים לקבל את האתגר השיווקי והפרסומי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה