שיווק ופרסום

עדי הימלבלוי חוגגת: הקמפיין החדש במאות אלפי שקלים נחשף

מותג טיפוח השיער הישראלי JUL מקבוצת "גדעון קוסמטיקס" הודיע  כי הוא יוצא בקמפיין דיגיטל עם הפרזנטורית הראשונה של המותג, עדי הימלבלוי, בהשקעה מוערכת של מאות אלפי שקלים
מערכת ice | 
עדי הימלבלוי (צילום שי פרנקו)
מותג טיפוח השיער הישראלי JUL מקבוצת "גדעון קוסמטיקס" הודיע היום (רביעי) כי הוא יוצא בקמפיין דיגיטל עם הפרזנטורית הראשונה של המותג, הדוגמנית והשחקנית האהובה עדי הימלבלוי, בהשקעה מוערכת של מאות אלפי שקלים. 
הקמפיין בהפקתו של משה אברמוב יעלה בכל ערוצי הדיגיטל הכולל אתרי אינטרנט מובילים ורשתות חברתיות. הקמפיין הוא קמפיין ביוטי, בו עדי הימלבלוי במרכז, שם היא מציגה מגוון סוגי שיער המתאימים למותג, משיער חלק ועד מתולתל.
JUL הוא מותג הבית של חברת גדעון קוסמטיקס. המותג פותח על ידי צוות מחקר ופיתוח ישראלי ובינלאומי שמטרתו הייתה להתאים לסוג השיער ולאקלים הישראלי. המותג נותן מענה גם למעצבי השיער וגם ללקוחה הפרטית.
עדי הילבלוי בצילומים לקמפיין (צילום: שי פרנקו)
כזכור, נראה כי עדי הימלבלוי והגרוש שלה נדב פלד, החליטו על ניתוק טוטלי של כל הנכסים המשותפים להם, לאחר שהשניים הודיעו כי החליטו לסיים את פרק הנישואין שלהם, אחרי שהימלבלוי שיתפה על כך בסטורי שפרסמה בחשבונה ברשת אינסטגרם.
לאחר שנודע כי השניים מוכרים את הבית היוקרתי שבבעלותם, בשווי כ-14 מיליון שקל, עוד נודע כי הימלבלוי מעוניינת גם למכור את חלקה בעסק המשותף שלה ושל פלד, מסעדת גורדוס, מסעדת ההמבורגרים שנפתחה בשנת 2015 בחולון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה