שיווק ופרסום

פינאליסטית המירוץ למיליון בקמפיין ראשון בטלוויזיה: זה המותג שזכה

ספיר אביסרור מובילה את מותג הקוסמטיקה הבוטנית הצרפתי YVES ROCHER בקמפיין ראשון לטלוויזיה
מערכת ice | 
ספיר אביסרור (צילום עמית קלדרון)
ספיר אביסרור, הכוכבת המרגשת של "המירוץ למיליון" ושגרירת מותג הטיפוח #1 בצרפת YVES ROCHER - איב רושה בישראל, הצטלמה אמש לקמפיין החדש של המותג שיעלה בקרוב על מסכי הטלוויזיה. אביסרור מובילה את מותג הטיפוח YVES ROCHER מזה 3 שנים בישראל.
זאת הפעם הראשונה בה ספיר תעלה למסך הטלוויזיה בקמפיין מסחרי עבור מותג הטיפוח, המתמחה במוצרי טיפוח המבוססים על רכיבים עשירים מהטבע ונחשב למוביל בצרפת.
בנושא אחר, השבוע הפתיעו ספיר אביסרור, ענבר בן עטיה ועמית חן, כוכבות "המירוץ למיליון", את הגולשים ברשת החברתית טיקטוק בעקבות סרטון משעשע שפרסמו. על אף ששלושתן התחרו זו בזו עם בני זוגן בתוכנית הטלוויזיה הפופולרית של ערוץ 12, כוכבות "המירוץ למיליון" הציגו את הקשר החברי שנוצר ביניהן באמצעות סרטון משעשע בטיקטוק. 
לאחר שבן עטיה וחן רקדו להנאתן מול המצלמה, ספיר אביסרור נכסה במפתיע אל הפריים ופנתה אל הצופים: "אני מסתובבת רק עם נשים בקלאס. לזוג הבנות האלה יש אפס קלאס. הן פשוט, לא ראיתי דברים כאלה, הן אוהבות לחבק ולנשק. הן כל הזמן רוצות לחבק ולנשק, ואני לא חברה כזאת". בתגובה לכך, ציינה עמית חן: "לא להתקרב אליה חברים, זה פחד אלוהים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה