שיווק ופרסום

אסף גרניט בהישג נוסף: נבחר לפרזנטור של מותג האופנה היוקרתי

השף אסף גרניט נבחר להיות הפרזנטור של מותג האופנה הבריטי HACKETT LONDON  שמגיע לישראל: "הרבה פעמים אני עושה הקבלות בין שני העולמות - קולינריה ואופנה"
מערכת ice | 
אסף גרניט (צילום אנדרמול וערוץ sky italia)
מותג אופנת הגברים היוקרתי HACKETT LONDON מגיע לישראל ובחר בשף והמסעדן המצליח אסף גרניט להיות הפרזנטור של המותג בישראל ולהוביל את צילומי קמפיין המותג בשנה הקרובה.
אסף גרניט: "אני שמח ונרגש על הובלת המותג HACKETT LONDON בישראל. מיד כשפנו אלי מצאתי נקודות השקה רבות בין סגנון החיים שלי לבין המותג. אופנה לונדונית, עיר שאני מבלה בה המון, היא המועדפת עלי, ואני לובש אותה ביומיום שלי, כך שזה היה חיבור טבעי עבורי. עיצוב באופן כללי הוא חלק מהמקצוע שלי, והרבה פעמים אני עושה הקבלות בין שני העולמות - קולינריה ואופנה".

צילום: יח"צ
לדברי אייל דניאלי, מנהל שיווק G.U.S Marketing: "אנחנו גאים על הבחירה בשף אסף גרניט, להוביל את מותג האופנה. אסף, הידוע בסגנונו הקולינרי הייחודי וביכולותיו להעניק לפרטים הקטנים משמעות גדולה, מגלם את הערכים של המותג: מסורת, איכות וחדשנות. בדומה לגישתו לאוכל, השואבת השראה מהמורשת הישראלית והבריטית כאחד, כך גם Hackett לוקחת השראה מהאלגנטיות הבריטית הקלאסית ומחברת אותה לסגנון מודרני ועדכני. שיתוף הפעולה עם גרניט מחזק את הקשר של המותג לקהל הישראלי, ומביא עימו ניחוח ייחודי של יוקרה ואותנטיות, אנו מברכים על הצטרפותו למשפחה ומאחלים לכולנו הצלחה משותפת".

צילום: יח"צ
השף ומנחה הטלוויזיה אסף גרניט מפעיל עם קבוצת מחניודה מעל 30 פרויקטים בארץ ובעולם וביניהם שירותי הסעדה לחברות היי-טק, מסעדות באירופה, קייטרינג לאירועים ולאונג׳ סנטוריון. בין מסעדותיו זוכות הפרסים נמצאת “מחניודה” בירושלים, “קואל אופיס” בלונדון ו“שבור” המעוטרת כוכב מישלן בפריז.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה