שיווק ופרסום

מהפכה בשוק הפרסום: איך טכנולוגיה ואומנות ישנו את הקמפיין של ללין?

ללין משיקה קמפיין ראש השנה פורץ דרך בשיתוף טכנולוגיה מתקדמת ותלת ממד: שילוב חדשני של בינה מלאכותית עם יצירתיות של האמן הבינלאומי טומי כהן, יוצר חוויית פרסום בלתי נשכחת

מערכת ice | 
צילום My Social
רשת ללין מציגה קמפיין ראש השנה חדשני, שהושק בהשקעה של כ-300,000 ₪, בשיתוף פעולה עם משרד הסושיאל my social והאמן הבינלאומי טומי כהן. הקמפיין מבדל את עצמו באמצעות שילוב פורץ דרך של בינה מלאכותית ותלת ממד, ומביא עימו חוויית פרסום חדשנית וייחודית.
הקמפיין נפתח בתהליך יצירה חדשני שבו סקיצות שנוצרו על ידי בינה מלאכותית עברו עיבוד מתקדם על ידי טומי כהן. כהן, הידוע בשיתופי פעולה עם מותגים עולמיים כמו דיסני ולואי ויטון, יצר עולם וירטואלי תלת ממדי קסום ומרהיב עבור ללין. העולם הווירטואלי כולל פרחי איריס צבעוניים ומוצרי ללין, מה שמוסיף לקמפיין נופך ייחודי ומרגש.
הקמפיין כולל סרטון באורך 10 שניות שיופיע על מסכים דיגיטליים בתל אביב, והופק באמצעות 9 תוכנות עריכה מתקדמות. בנוסף, תושק גלריה של תמונות תלת ממדיות המציגה את הקולקציה החדשה, שתהיה זמינה ברשתות החברתיות ובשלטי חוצות דיגיטליים.
אורי גורן, סמנכ"ל בינלאומי ושיווק בללין, אמר: "אנו גאים להציג קמפיין פורץ דרך זה, שמביא בולטות להשקת קולקציית החג באמצעות השילוב המהפכני בין בינה מלאכותית ותלת ממד, ומייצר חוויית פרסום מפתיעה ויצירתית."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה