שיווק ופרסום

כרטיס לסרט ב-10 שקלים בלבד: זה מה שיקרה מחר

מחר ייערך יום הקולנוע הישראלי. למעלה מ-40 סרטים ישראלים חדשים יוקרנו בכל בתי הקולנוע בארץ, בהם גם ששת הסרטים המועמדים לפרס הסרט הטוב בטקס שייערך מחר
מערכת ice | 
כרטיס לסרט ב-10 שקלים (צילום shutterstock)
יום הקולנוע הישראלי, יתקיים השנה, בפעם השנייה, מחר (רביעי), 18 בספטמבר, ובמהלכו יוקרנו בכל בתי הקולנוע ברחבי הארץ רק סרטים ישראלים במחיר של 10 שקלים בלבד לכרטיס.
בבתי הקולנוע, בסינמטקים ובהיכלי התרבות ברחבי הארץ יוקרנו למעלה מ-40 סרטים ישראלים חדשים, חלקם בהקרנות בכורה חד פעמיות עד למועד יציאתם הרשמי לאקרנים, חלקם יצאו לאקרנים רק לאחרונה. ההקרנות יחלו משעות הבוקר עד לסגירת האולמות. נזכיר כי "יום הקולנוע הישראלי" הוא מיזם של משרד התרבות והספורט והתאחדות בתי הקולנוע.
ביום זה יזכו הצופים לצפות בהקרנת טרום בכורה ארצית בסרטים: "קרוב אלי", המועמד המוביל בטקס פרסי האופיר 2024, עם 12 מועמדויות, "הטבעת" סרטו המדובר של אדיר מילר, "בחורים טובים 2", "הנכס" בבימויה של דנה מודן, "כביש הסרגל", "חליסה", "תמונות יפואיות", "סודה". בנוסף יוקרן הסרט התיעודי "האחו הקטן", הזוכה הגדול בתחרות דוקאביב. הצופים יוכלו ליהנות מהסרטים שיצאו לאחרונה לאקרנים: ""מזל חתולה", "גולסטאר", "חמדה", "המהנדס", "נקמה יהודית 6" ועוד.
ביום הקולנוע הישראלי יופיעו על המסך הגדול פנים שמוכרות לקהל מתחומי אמנות שונים, שכעת מפציעים בתפקידים מרשימים בסרטי קולנוע בולטים, בהם הזמר עידן עמדי, במותחן "כביש הסרגל"; ירדן ג'רבי בדרמה הקומית "הטבעת"; רותם סלע בדרמה התקופתית "סודה"; זמרת האינדי הילה רוח, ב"חלב"; נועה קולר המועמדת לפרס אופיר על תפקידה ב"חליסה", הדוגמנית עדן פינס בסרטו החדש של דובר קוסאשווילי "כסף קל" ועוד.
לקהל תהיה זו גם הזדמנות לצפות באייקון הישראלי רבקה מיכאלי, ששבה לתפקיד ראשי, מצחיק ומרגש בדרמה הקומית הרומנטית "הנכס", סרטה הראשון כבמאית של דנה מודן המבוסס על הרומן הגרפי עטור השבחים של רותו מודן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה