שיווק ופרסום

בנק מרכנתיל: "הקשר עם הלקוחות והקהילה נמצא בראש מעיינינו"

בנק מרכנתיל ובחר בחברת הסושיאל של מתן אבני להקמה וניהול פעילות הבנק בסושיאל בעברית. הבנק זכה במקום הראשון במדד ידידותיות הבנקים של משרד הכלכלה והתעשייה, שנה שלישית ברציפות. מתן אבני, יו"ר ובעלי AMAMA: "בטוחים שהכניסה של בנק מרכנתיל לסושיאל תחשוף את העשייה הרחבה של הבנק"

מערכת ice | 
בנק מרכנתיל (צילום מערכת אייס)
סוכנות הסושיאל "AMAMA" תוביל את הפעילות של בנק מרכנתיל. בנק מרכנתיל בחרו בסוכנות הסושיאל בהנהלת מתן אבני, כאשר את התיק ילוו מנהלת התוכן ליאור מרקדו וסמנכ"ל הלקוחות בחברה אילור יוסף. מטרת הפעילות המשותפת תהיה לחשוף את הפעילות ולהעמיק את הקשר של בנק מרכנתיל עם לקוחותיו והציבור הישראלי דרך העמודים הרשמיים של הבנק.
בנק מרכנתיל הוא אחד משבעת הבנקים הגדולים בישראל והבנק המוביל במדד ידידותיות הבנקים זו שנה שלישית ברציפות. עם 73 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, בנק מרכנתיל מעניק את כל מגוון השירותים הבנקאיים ללקוחות פרטיים ומשקי בית כמו גם ללקוחות מסחריים ועסקיים באמצעות 3 חטיבות עסקיות: חטיבה מסחרית, חטיבה קמעונאית וחטיבה פיננסית. בנק מרכנתיל מתמחה בליווי עסקים קטנים ובינוניים, ולאורך מעל מאה שנותיו, יצר הבנק בסיס פעילות ובסיס לקוחות נרחב. הבנק מנהל מערכת קשרים ענפה ורציפה עם הקהילות ופלחי היעד אותם הוא משרת.

(צילום: עמית עזריאל)
מתן אבני, יו"ר ובעלים AMAMA מציין: "אנחנו גאים בבחירת בנק מרכנתיל בנו לניהול חשיפת הפעילות הענפה של הבנק, הן הבנקאית והן הקהילתית, ברשתות החברתיות. אחד הקווים המנחים של הבנק הוא שעסקים עושים עם אנשים, וכחברה שמאמינה קודם כל באנשים ובעבודה צמודה ומשותפת, אנחנו בטוחים שהכניסה של בנק מרכנתיל לסושיאל תחשוף את העשייה הרחבה של הבנק ואת האנשים המדהימים העומדים מאחורי המותג.״
מבנק מרכנתיל נמסר: "הקשר עם הלקוחות והקהילה נמצא בראש מעיינינו. ניהול הקשר גם באמצעות הרשתות החברתיות בהחלט משמעותי עבורנו. בחרנו במשרד AMAMA בהיותו משרד בוטיק המותאם לצרכינו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה