שיווק ופרסום

מעצבת האופנה האהובה פותחת חנות ראשונה בישראל: זו העיר שנבחרה

לראשונה בישראל, מעצבת האופנה ליז מרטינז, מגיעה עם השמלות שלה לפופ אפ נדיר שייערך בעזריאלי שרונה  בין ה-10 ל-15 בספטמבר. מדובר הזדמנות חד פעמית, בה יוצגו מאות שמלות כלה מכל העונות, דגמי יד שניה וסמפלים שלא נלבשו החל מ-3,999 שקל
מערכת ice | 
אופנה (צילום freepik)
​לראשונה בישראל, מעצבת האופנה ליז מרטינז, מגיעה עם השמלות שלה לפופ אפ, לקולקציות העבר שלה. הפופ אפ יפתח בעזריאלי שרונה ולזמן מוגבל מאוד בין ה-10 ל-15 בספטמבר. מדובר הזדמנות חד פעמית, בה יוצגו מאות שמלות כלה מכל העונות, דגמי יד שניה וסמפלים שלא נלבשו החל מ-3,999 שקל.
מותג השמלות של ליז מרטינז הוא אחד הבולטים בעולם, וסיפור ההצלחה שלה מעורר השראה. תוך מספר שנים בלבד עברה ליז מעיצוב שמלות בדירת אמה ברמלה, למותג הכי חם ומדובר בתעשייה העולמית. 
בחנות יחכו לקהל הלקוחות לא רק שמלות הכלה של ליז, אלא קולקציות חולצות מיוחדת, חשובה ומרגשת במיוחד. חולצות לבנות עם סמל שפרירית עליה, לזכרה של מאי נעים ז"ל, שנרצחה בפסטיבל הנובה. מאי נעים, נכדתו של שלמה שרף, הייתה בת 24 כשנרצחה, נערה יפייפיה וטובת לב שאהבה יותר מכל לשמח ולשמוח.
שמלת כלה של ליז מרטינז (צילום: יח"צ)
מאי הייתה ידועה ברוחב ליבה ונדיבות אין קץ, היא תמיד הושיטה יד לחלשים, תמיד ראתה את האנשים השקופים, אהבה לעזור, לעודד, לתמוך, לתרום ומעל הכל מאי אהבה את החיים. ברוחה של מאי הוקמה עמותת - "השפריריות של מאי".
ישנם ילדים וילדות רבים במדינת ישראל שלהוריהם אין את היכולת הכלכלית לחגוג להם בר\בת מצווה. העמותה מאתרת את הילדים מהשכבות החלשות בכל רחבי ישראל ודואגת לחגוג להם ולשמח אותם. מחיר החולצה הינו X וכל ההכנסות יתרמו לעמותה לזכרה של מאי.
קיר ההנצחה למאי נעים ז"ל (צילום: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה