שיווק ופרסום

כוכבת "האח הגדול" קוטפת קמפיין יוקרתי - כשהיא עדיין בבית

אחת המתמודדות הבולטות בעונה החדשה של האח הגדול, פרידה עוזיאל, קוטפת קמפיין יוקרתי כשהיא עדיין בתוך בית האח, בעיצומה של העונה
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
כוכבי הריאליטי בשנים האחרונות שמסיימים את הצילומים והופכים לפרזנטורים או קוטפים קמפיינים שיווקיים נוצצים, הפכו לדבר שבשגרה בתעשייה. גם בעונה החדשה של האח הגדול נראה שהמתמודדים הבולטים כבר מתחילים לקצור את הפירות.
אחת המתמודדות הבולטות על המסך בעונה החדשה של "האח הגדול", פרידה עוזיאל, זוכה לכבוד מסוג זה עוד לפני שהסתיימה העונה, והיא עדיין בבית האח. כך על פי הדיווח שפורסם לראשונה אצל ערן סוויסה באתר פור ריל (For Real).
על פי הדיווח, עוזיאל שמציגה את תלתליה בגאון מול מצלמות בית האח, קטפה קמפיין נוצץ למותג מוצרי השיער Oliere paris. על אף שבדרך כלל הסכמים אלו נעשים בתום העונה, בדיווח נאמר כי הפרטים סוכמו עם באי כוחה של עוזיאל.
פרידה הפכה לכוכבת רשת ענקית במהלך שהותה בבית האח הגדול, כאשר מספר העוקבים שלה ברשתות החברתיות זינק, לאחר שטרם העונה, הייתה עם 19 אלף עוקבים. עוזיאל והקשר שלה בבית האח עם המתמודד די ג'יי, בנו של כוכב מכבי תל אביב בעבר דרק שארפ, שם אותה במרכז העניינים בבית וכמובן, גם ברשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה