שיווק ופרסום

משרד יחסי הציבור מתחדש: זה הלקוח האסטרטגי שמצטרף לרשימה

המרכז לתפקודי המוח אלפא בריין מצטרף לרשימת הלקוחות של משרד יחסי הציבור שירן פרץ. המשרד יוביל את ניהול התקשורת של אלפא בריין בכל ערוצי המדיה, כולל אסטרטגיה דיגיטלית, פעילות ברשתות החברתיות, יח”צ דוברות ומיתוג
מערכת ice | 
שירן פרץ (צילום מוטי דביר)
המרכז לתפקודי המוח אלפא בריין, העוסק בתחום הטיפולים הנוירולוגיים והקוגניטיביים בישראל, בחר במשרד היח”צ שירן פרץ ללוות את פעילותו התקשורתית והאסטרטגית. המרכז מצטרף לרשימה המרשימה של לקוחות המשרד ומיועד להוביל את האסטרטגיה התקשורתית של המרכז ולחזק את מעמדו בתקשורת הישראלית והבינלאומית.
המרכז לתפקודי המוח אלפא בריין מתמחה במגוון רחב של טיפולים מתקדמים שמטרתם לשפר את איכות החיים של מטופליו, באמצעות שימוש בטכנולוגיות חדשות ומחקרים עדכניים. עם הצטרפותו למשרד היח”צ שירן פרץ, המרכז מתכוון להרחיב את נוכחותו הציבורית ולהעצים את השפעתו בתחום הבריאות הציבורית.

המרכז לתפקודי המוח אלפא בריין  (צילום: מוטי דביר)
שירן פרץ, המנהלת והבעלים של משרד היח”צ, ציינה: “אני שמחה ללוות את המרכז אלפא בריין ומודה לו על הבחירה בי לייצג אותם.  אני רואה שליחות  להוביל את המרכז להצלחה תקשורתית ולהעצים את מיצובו כמוביל בתחום תפקודי המוח בעיקר במקרים כמו אוטיזם, הפרעות קשב וריכוז, PTSD, טראומה, חרדה, דכאון".
המשרד יוביל את ניהול התקשורת של אלפא בריין בכל ערוצי המדיה, כולל אסטרטגיה דיגיטלית, פעילות ברשתות החברתיות, יח”צ דוברות ומיתוג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה