כסף וצרכנות

חברת הגז הישראלית מעוררת סערה: "חשבון מטורף של כ-10,000 שקל"

חברת פזגז הישראלית,  עומדת במוקד של סערה, אחרי שלקוחה של החברה  טענה כי קיבלה חשבונות גז מנופחים במיוחד שהגיעו בסופו של דבר לחשבון גז בסכום של 9,801 שקל. החברה הודתה בטעות והציעה רק "הנחה", אך אחרי התערבות של התקשורת היא החזירה ללקוחה את הפיצוי המגיע לה
מערכת ice | 
בלוני גז (צילום Unsplash, Freepik, Pixabay)
חברת פזגז הישראלית,  עומדת במוקד של סערה, אחרי שלקוחה של החברה בשם אוראל מירושלים, אם לשלושה ילדים, טענה כי קיבלה חשבונות גז מנופחים במיוחד שהגיעו בסופו של דבר לחשבון גז בסכום של 9,801 שקל.
על פי הדיווח ב-YNET, אוראל טוענת כי עברה לפני קצת יותר משנה להתגורר בדירה חדשה בעיר, ורק בחודשים האחרונים החלה לקבל חשבונות גז מנופחים במיוחד מפזגז בהתחלה, קיבלה אוראל חשבון גז מטורף של 2,500 שקל. כחודשיים לאחר מכן, קיבלה שוב חשבון של כ-2,500 שקל. בפעם השלישית, בחודש אוגוסט, כל הנורות נדלקו אחרי שקיבלה חשבון גז של  9,801 שקל.
אוראל סיפרה ל-YNET: "בהתחלה חשבתי שאולי יש תקלה אצלי אז סגרתי את חימום הגז, למרות שלא עשינו בו שימוש. ואז הגיע החשבון המטורף של 9,801 שקל". אוראל ביררה את הנושא, וגילתה כי חברת פזגז החליפו לה מונה גז מספר ימים לפני תשלום החשבון המנופח, בו נכתב כי היא צרכה 457 מ"ק.
לטענתה, המונה שהוחלף כלל לא עומד בתקן 116 למוני גז, שמחייב החלפה של מונה גז תוך 18 שנים, או 2,000 מ"ק, הגבוה מביניהם. לפיכך, כשהחליפו את המונה, הוא קפץ ל-2,504 מ"ק. אוראל שוחחה עם החברה, ואלה הציעו לה "הנחה", מכייוון שלטענתם המונה תקין. בסופו של דבר, רק אחרי פנייה של YNET, בחברת פזגז החזירו לאוראל את הכסף והתנצלו בפניה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה