שיווק ופרסום

השכרת כספות לכל החיים: זו ההצעה המעניינת של חברת "בריקסטון"

מתחם הכספות בריקסטון ירושלים, אשר מציין בימים אלו שנתיים לפתיחתו, מודיע על פתיחת שלושה מסלולים להשכרת כספות לתקופה אחרונה. מבדיקה שערכה "בריקסטון", עולה ש-87% משוכרי כספות שוכרים כספת לתקופה שמעל שמונה שנים, ולכן החברה החליטה להכריז על שלל מבצעים לטובת הלקוחות

מערכת ice | 
דביר אינדיג מנכל בריקסטון (צילום מורג ביטן)
מתחם הכספות בריקסטון ירושלים, אשר מציין בימים אלו שנתיים לפתיחתו, מכריז על פתיחת שלושה מסלולים להשכרת כספות לתקופה אחרונה. המסלול הראשון מעניק אפשרות של השכרת כספות כסף לתקופה של 5 שנים במחיר של 9,500 שקל, במקום 11,950 שקל. 
המסלול השני נוגע לכספות הזהב ומוצע ללקוחות להשכיר את חפצי הערך שלהם לתקופה של 10 שנים במחיר של 18,000 שקל, במקום 23,900 שקל. המסלול השלישי, מציע אפשרות להשכיר את כספות הפלטינום לכל החיים, עד גיל 120, במחיר של 59,000 שקל.  מבדיקה שערכה חברת "בריקסטון",  עולה ש-87% משוכרי כספות שוכרים כספת לתקופה שמעל שמונה שנים, ולכן החברה החליטה להכריז על שלל מבצעים לטובת הצרכנים. 
כידוע, מתחם "בריקסטון" ירושלים נפתח לפני כשנתיים וכולל 2,600 כספות מאובטחות. בבעלות חברת "בריקסטון" שתי מתחמי כספות מאובטחים בתל-אביב ובירושלים. החברה צפויה להקים עוד חמישה מתחמי כספות חדשים במהלך 3 השנים הקרובות בכל רחבי הארץ.
"'בבריקסטון" מקפידים על  נהלי אבטחה ודיסקרטיות מחמירים ביותר, במסגרתם כל עובדים עוברים סינון ובדיקה, כולל בדיקות פוליגרף תקופתיות וקבועות. לכל לקוח תא אישי מאובטח, אשר הוא ורק הוא, מחזיק את המפתח אליו, ורק באמצעות טביעת האצבע והפנים שלו יקבל גישה אל התא", כך נמסר מטעם החברה.
כזכור, בחודש מרץ האחרון דווח כי החברה מעניקה שירות מיוחד למשפחות המפונים מאזור הדרום ולמשרתי המילואים. החברה הציעה למשפחות המפונים ולמשרתי המילואים לאחסן את חפצי הערך שלהם במתחם כספות מאובטח ללא עלות למשך שלושה חודשים. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה