שיווק ופרסום

הקמפיין המפתיע של נועה קירל בחו"ל: ממי היא בורחת?

כוכבת הפופ הישראלית הוציאה סרטון בינלאומי למען החזרת השבויים שנמצאים עדיין בעזה. בתחילה זה נראה כמו פרסומת רגילה ובהמשך מתבררת האמת
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
נועה קירל מתכוננת להופעה שלה בפארק הירקון, אך לרגע לא עוצרת ולא שוכחת את החטופים שעדיין לא חזרו הבייתה.
במהלך שיווקי עם מטה למען החזרת החטופים מככבת קירל בקמפיין בו נראית קירל מפרסמת זוג נעליים. בהמשך מתברר כי אלו לא סתם נעליים, אלא כאלה שיעזרו לה לברוח ממחבלים בפסטיבל מוזיקה. "שים את עצמך בנעליים שלנו, חייהם של 155 בני אדם תלויים בתמיכתך", נכתב בסוף הסרטון הדרמטי. 
 

בשבוע שעבר הזמרת נועה קירל הכריזה על מכירת הכרטיסים להופעה שלה בפארק הירקון בספטמבר, ופתחה את אתר מכירות הכרטיסים בשעה 10:00 בבוקר, מעט אחרי שהתרחש הפיגוע הרצחני בחולון.
קירל התייחסה לכך בלייב שעשתה בעמוד האינסטגרם שלה לקראת פתיחת המכירה: "אני משתתפת בצער המשפחות כמובן. אין לי מה להגיד זאת תקופה מאוד ארוכה שבאמת דברים כאלה קורים, איומים על המדינה והרוגים לצערי ונרצחים, תקופה סופר סופר קשה אז אני רוצה להשתתף בצער המשפחות".
לאחר מכן המשיכה קירל ואמרה כי האירועים הביטחוניים האחרונים לא יפסיקו את השגרה: "אני גם באה לחזק אתכם ולהגיד לכם שאנחנו ממשיכים, אנחנו נרים את הראש, הם לא יעצרו אותנו ואת השגרה שלנו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה