שיווק ופרסום

דובר שופרסל לשעבר בג'וב חדש: זו החברה אליה עבר

לאחר חמש שנים כדובר ומנהל התקשורת של שופרסל, הודיע יהודה פישמן על עזיבתו לפני כחודשיים את ענקית המזון, וכבר מצא בית חדש זמני: חברת התקשורת בזק בה מכהנת סמנכל"ית התקשורת טלי תובל שעבדה עמו בשופרסל. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר |  1
יחסי ציבור- אילוסטרציה (צילום freepik)
יהודה פישמן, הדובר לשעבר של שופרסל, מצטרף למערך הדוברות והיח"צ של בזק, תחת מי שעבדה עמו צמוד בשנתיים האחרונות: סמנכ"לית התקשורת טלי תובל, לשעבר סמנכ"לית התקשורת של שופרסל.
כזכור, ביוני השנה, הודיע פישמן על עזיבתו את ענקית המזון לאחר 5 שנים, וזאת לאחר שתפקידו בחברה תחת ניהולם של האחים אמיר, התייתר. ברקע הדברים עם - כפי שחשפנו ice - כי בשופרסל נפרדו לאחר 25 שנה ממשרד התקשורת רני רהב, כמו גם ממשרד הפרסום גיתם BBDO שנפרד לאחר כמעט שלושה עשורים, ובכך שינו האחים האמיר לחלוטין את מערך הדוברות והתקשורת בחברה, כחלק מאסטרטגיית ייצוב הסירה.
הדובר יהודה פישמן עבד בשנים האחרונות בצמוד לעובדת לשעבר של רני רהב, טלי תובל, שמונתה לאחר מכן לסמנכ"לית התקשורת בשופרסל, ועם כניסת המנכ"לים המשותפים היא עברה לתפקיד מקביל בבזק, לכן מטבע הדברים היה זה טבעי שתובל תנסה למצוא לפישמן תפקיד גם בחברת התקשורת.
פישמן יחליף זמנית בבזק את נעם הלל הררי שמונתה בנובמבר שנה שעברה למנהלת מערך דוברות ויח"צ של בזק שיצאה לחופשת לידה, ויצטרף למערך של טלי תובל. מי שהחליף את פישמן בשופרסל, ניתאי ענבי, בן 27, בעל ניסיון של יותר מעשור בתפקידי תקשורת ודוברות. בין השאר, שימש ראש הדסק הכלכלי בגלי צה״ל, לצד תפקידי עריכה והגשה בכירים בתחנה. כמו כן, כיהן כיועץ מקצועי למנכ"לית משרד התחבורה, והוביל פרויקטים מיוחדים באגף ההסברה בהסתדרות. 

כזכור, בריאיון ראשון לתקשורת מאז כניסתו לתפקיד, יו"ר בזק תומר ראב"ד בריאיון ב-ice שוחח לראשונה על  שיתוף הפעולה עם פרטנר שהולך ומתרחב ומטבע הדברים מעלה חששות מפני פגיעה בתחרות: "גם סלקום מוכרת אינטרנט לחברות אחרות וזה לא פוגע בתחרות להיפך. לקוחות סיטונאים קונים אינטרנט במחירים תחת פיקוח רגולטורי והם עושים עם זה מה שהם רוצים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לאחים אמיר !!
    זוהר 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי צריך לרשת מזון דובר??? כך מנהלים שכירים שהכסף לא יוצא מכיסם. שלומי ויוסי מתעסקים רק במה שמייצר כסף !!!
    סגור