שיווק ופרסום

בנו של אמיר פרישר גוטמן קוטף קמפיין: "כל ילד וילדה ירגישו אלופים"

רשת האופנה NOIZZ משיקה את הקמפיין הרשמי לחג וסתיו 2024. את הקמפיין אשר עלותו מוערכת בכמיליון שקלים יוביל הפרזנטור והאח הטרי לריבר רוי פרישר גוטמן. הקמפיין יעלה בפריסת מדיה רחבה בדגש על פלטפורמות דיגיטליות, טלוויזיה ושילוטי חוצות
מערכת ice |  3
רוי פרישר גוטמן (צילום אור גפן)
רשת האופנה NOIZZ משיקה את הקמפיין הרשמי לחג וסתיו 2024. הקמפיין החדש מצולם בהשראת אירוע הספורט הגדול בעולם האולימפיאדה המתקיים בימים הלו בפריז. את הקמפיין אשר עלותו מוערכת בכמיליון שקלים יוביל הפרזנטור והאח הטרי לריבר רוי פרישר גוטמן.
הקמפיין יעלה בפריסת מדיה רחבה בדגש על פלטפורמות דיגיטליות, טלוויזיה ושילוטי חוצות. הקמפיין צולם במתקנים האולימפיים בהדר יוסף בת"א באווירה ספורטיבית ומלאה בסטייל. מי שהגיעו להשגיח ולתמוך מקרוב היו ההורים האלופים ינאי ופלג. קולקציית החג וסתיו החדשה של NOIZZ עשויה כולה מבדים חדשניים מלאים בסטייל בועט, המבטיחים לבויז ולגירלז תחושת נוחות מרבית לצד מראה מרשים.
אליאור אסלן, סמנכ"ל שיווק מאניה גרופ: "הקולקציה החדשה מביאה איתה שיק בינלאומי ומציעה פריטים ייחודיים באיכות גבוהה במיוחד. קולקציית האלופים של NOIZZ מעוצבת עם תשומת לב לפרטים הקטנים, ומשלבת בין גזרות מדויקות לסטייל בועט ובלתי מתפשר. זו הקולקציה שכל ילד וילדה ירגישו בה אלופים. כי ב-NOIZZ כל פריט הוא יצירת אמנות אופנתית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ילד מהמם ינאי מגדל אותו לתפארת (ל"ת)
    דנה 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הפכו את הילד לבובה
    יערה 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל כך חבל שהוריו של הילד הדוגמן הכניסו אותו מקטנותו לעולם ריקני של החפצה וחיצוניות. לבוש ומסורק כמו בובה. זה עולם של ילד? רע מאוד.
    סגור
  • לא היה עושה דבר כזה אם היה בחיים (ל"ת)
    האבא הביולוגי 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור