שיווק ופרסום

קימברלי קלארק ישראל בשינויים בצמרת: סמנכ"לית השיווק עוזבת

לילך כהן שולומון, עוזבת את תפקידה כסמנכ"לית השיווק של ענקית מוצרי הצריכה, קימברלי קלארק ישראל, לאחר 4 שנים, והתפקיד מעתה יפוצל ביו שתי סמנכ"ליות שיווק. כל הפרטים | בלעדי
יהודה לוינגר | 
לילך שולומון כהן (צילום יחסי ציבור)
קימברלי קלארק ישראל בשינויים בצמרת ההנהלה בחודשים האחרונים. לפני שלושה חודשים מונתה למנכ"לית החברה הישראלית רינת אפרימה, ועתה עם עזיבתה של סמנכ"לית השיווק לילך כהן שולומון, בשלוחה המקומית של ענקית הצריכה מתמנות שתי סמנכ"ליות שיווק: רותם ברקו ועינת אריאל.
כהן שולומון, לשעבר מנהלת השיווק של חטיבת החלב בתנובה, שיתפה על עזיבתה את הנציגות הישראלית על קימברלי קלארק: "אחרי כ-4.5 שנים כסמנכ"לית השיווק של קימברלי קלארק ישראל אני מסיימת את תפקידי. כמנהלים אנחנו קמים כל בוקר לעמידה ביעדים ושיפור ביצועים אבל ברגע שהשגנו את התוצאה אנחנו מייד עוברים ליעד הבא ולהשגת התוצאה הבאה. זו זכות הקיום שלנו. כשעוזבים, התוצאות הופכות להיות הרקע ונשארת רק הדרך והחותם שהשארת. 
אני משאירה אחריי תוצאות מצוינות ומותגים חזקים יותר, אבל גאוותי היא בדרך. באנשים שזכיתי להיות חלק מהמסע שלהם. אני משאירה חטיבת שיווק ושירות צרכנים מקצועית ומובילה, עם צוות הנהלה חזק ומגובש ,שיזכה להוביל את היעדים הבאים של החברה, ומנהלים שהייתה לי הזכות להיות משמעותית בהתפתחות האישית והמקצועית שלהם. אני מוקירה את האמון שזכיתי לו ומלאת סיפוק מחלקי במסע הזה. 
מקצועיות עבורי היא תנאי סף, כאשר אהבת האדם, ערכים ונורמות הם המצפן הפנימי שלי. אין לי מושג מה יהיה הפרק הבא שלי, אני עוזבת ללא סימני קריאה ועם הרבה סימני שאלה, אך עם אופטימיות שהדרך תוביל אותי למקומות טובים".
כאמור, לילך כהן-שולומון הודיעה על רצונה לסיים את תפקידה בחברה לאחר כ-4 שנים מוצלחות. לנעליה ייכנסו: רותם ברקו ועינת אריאל שימונו לסמנכ''ליות שיווק. ברקו ואריאל מביאות עימן ניסיון עשיר בעולמות השיווק, האסטרטגיה והדיגיטל שיאפשר להן לתת מענה מצוין לצרכנים בכל פורטפוליו המותגים של קימברלי קלארק בישראל.
כזכור, במאי השנה, חברת קימברלי קלארק הודיעה על מינויה של רינת אפרימה למנכ''לית קימברלי-קלארק ישראל. רינת תחליף את דורון רוזנפלד סמנכ''ל הכספים, שכיהן כממלא מקום מנכ"ל עד כה, והחליף את טל רבן שהודיע על פרישה בחודש אוגוסט 2023.
אפרימה חזרה לקימברלי-קלארק ישראל לאחר שבעבר כיהנה כסמנכ"לית השיווק של החברה בישראל וכמנהלת סקטור עסקי וחברת הנהלת קימברלי קלארק האזורית בשווקי אירופה, אפריקה ומזרח תיכון (EMEA).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה