שיווק ופרסום

המגזין היוקרתי הכריע: חברת Beko נכנסה לדירוג המפואר

חברת Beko נכנסה לאחרונה לדירוג של מגזין TIME במקום ה-44 על מחויבותה לקיימות ושמירה על הסביבה
מערכת ice |  1
מדליה (צילום freepik)
Beko, המותג הגלובלי של מוצרי החשמל הביתיים, זכה להכרה עולמית על מחויבותו לקיימות, כאשר דורג במקום ה-44 ברשימת החברות המובילות בעולם בתחום הקיימות, של מגזין TIME ופורטל Statista המבצע סטטיסטיקות ומנתח נתוני שוק. דירוג זה מדגיש את מסירותו של Beko לאג'נדה ידידותית לסביבה וממצב אותו כמוביל בייצור בר קיימא.
הדירוג של TIME ו-Statista ביצע הערכה ליותר מ-5,000 חברות גלובליות תוך שימוש במתודולוגיה מקיפה בעלת ארבעה שלבים: ניפוי חברות שאינן בנות קיימא, השתתפות ביוזמות קיימות מוכרות, עמידה בסטנדרטים בינלאומיים של דוחות הקיימות וניהול סביבתי וחברתי. בתום ההערכה נכנסו לרשימה 500 חברות בלבד.
​שרון רחמים, סמנכ"ל הסחר של Beko בישראל: "אנו מאמינים כי עתיד בר-קיימא מתחיל בבית, אצל כל אחד ואחת מאיתנו. ההכרה בה זוכה Beko מצד מגזין TIME ו-Statista היא אבן דרך משמעותית החוגגת את הישגי החברה ומחזקת את מחויבותה להניע שינוי בר קיימא.
ההובלה והחדשנות של Beko בתחום הקיימות, מהווה דוגמה חזקה לתעשייה ומעודדת מאמץ משותף ליצירת עולם ירוק יותר ובר-קיימא. אנו מחויבים להמשיך בפיתוח מוצרים שהופכים את חיי היומיום לקלים יותר ואף תורמים לשמירה על לכדור הארץ עבור הדורות הנוכחיים והעתידים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד
    יגאל 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשוב
    סגור