שיווק ופרסום

אדיר מילר נפרד אחרי 12 שנה: זה הקשר העסקי שיופסק

הקומיקאי ומכבי נפרדים אחרי שנים ארוכות בהן הוביל את הקמפיינים של קופת החולים: "אנחנו נפרדים אחרי אינסוף קמפיינים נהדרים ומוצלחים למכבי, שסייעו במיצובה כקופת החולים המובילה בישראל"
מערכת ice |  5
אדיר מילר בקמפיין של מכבי (צילום מסך)
סופה של תקופה. אחרי 12 שנים בהן היה אדיר מילר הפרזנטור של מכבי שירותי בריאות, החליטו הצדדים להיפרד בסוף שנת 2024. ההחלטה על הפרידה היא הדדית וברוח טובה, כאשר במכבי יאתרו את המחליף של מילר שיוביל את הקמפיינים בהמשך, כאשר מילר הכניס במהלך התקופה שלו מיליוני שקלים עבור הופעותיו.
 מילר הוא שחקן, קומיקאי, תסריטאי, בימאי, סטנדאפיסט ומנחה טלוויזיה ישראלי. לאורך השנים, מילר פרץ לתודעה של כל אזרח ישראלי עם הסדרה האייקונית "רמזור" שכתב ושיחק בה את אמיר רוזנר וגם זכתה בפרס ה"אמי" הבינלאומי ב-2010. 
 
אדיר מילר בפרסומת למכבי.
מאוחר יותר הגיעה גם התוכנית המצליחה, "צומת מילר" בה אדיר משחק את עצמו. הוא כמובן מופיע על הבמות מעל 20 שנה במופע סטנדאפ שהצליח ורץ כבר שנים ארוכות בארץ ובחו"ל.
אדיר מילר: "אנחנו נפרדים אחרי אינסוף קמפיינים נהדרים ומוצלחים למכבי, שסייעו במיצובה כקופת החולים המובילה בישראל. תודה לראשי מכבי על האמון, ועל שהלכו איתי גם לקמפיינים נועזים וייחודיים".
המשנה למנכ"לית וראש חטיבת שירות ושיווק במכבי ענת ליכטיג-אחיעז: "ב-12 השנים של שיתוף הפעולה שלנו עם אדיר מילר, מכבי שירותי בריאות הפכה להיות הקופה הצומחת בישראל. מכבי מביעה את הערכתה לאדיר שהיה חלק מזהות המותג, ומודה לו על התרומה הייחודית לארגון לאורך השנים״.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לוקחים ליצן חלול ושמים ככוכב.עולם הפוך (ל"ת)
    אורנה 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ברוך שפטרנו (ל"ת)
    אבנר 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    משת"פ בזוי
    מניה 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואל תשכח להתחס-ן לפני שתטרק עליך הדלת כפי שהמלצת לעשות במיוחד לזקנים כיודע דבר אחד או שניים... די נו אתה כבר בן 40 ושלוש עשרה או מה - אצל הגלובליסטים אתה בחזקת ישיש מבזבז אויר... זמנך תם!
    סגור
  • 2.
    עכשיו שיקחו מישהו מצחיק ולא דוד סאחי (ל"ת)
    נועה 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אחד האמנים הכי מוכשרים ופוריים במדינת ישראל (ל"ת)
    ורד 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור