שיווק ופרסום

רמי לוי מרסק מחירים: זה השוק החדש עליו הוא מסתער

רשת רמי לוי שיווק השקמה, מציעה לקראת פתיחת שנת הלימודים ציוד לבית הספר ולגן במחירים שוברי שוק, עם מגוון עצום של תיקים, קלמרים, מחברות כלי כתיבה ועוד המרוכזים בכל הסניפים בפריסה ארצית ובאתר האון ליין. אלה מחירים שתשלמו
מערכת ice |  3
רמי לוי (צילום ארנון בוסאני, shutterstock)
כבכל חודש אוגוסט רשת רמי לוי שיווק השקמה מסתערת על שוק חדש ומציעה ציוד לבית הספר ולגן במחירים שוברי שוק, עם מגוון עצום של תיקים, קלמרים, מחברות כלי כתיבה ועוד המרוכזים בכל הסניפים בפריסה ארצית ובאתר האון ליין שלה.
כידוע, ההתארגנות בחודש אוגוסט לקראת פתיחת שנת הלימודים מביאה את ההורים להוציא כספים רבים על מותגים אותם ניתן היה למצוא רק בחנויות מכשירי הכתיבה והמשרד המובילות.
כעת, מציעה רשת רמי לוי את אותם המוצרים במחירים הזולים במדינה, לדוגמא: תיק נשיאה גב אפור 29.90 שקל, תיק גן 2 תאים מפרץ ההרפתקאות 25 שקל, תיק גן 2 תאים lol 25 שקל, מארז 8 מחברות 9.90 שקל, נייר לבן למדפסת 500 דפים בחבילה 9.90 שקל ועוד.
מרשת רמי לוי שיווק השקמה נמסר: "הילדים והילדות שלנו חוזרים לבית הספר ולגן, הימים גם כך אינם ימים פשוטים ואנו ברמי לוי שיווק השקמה עושים הכל בכדי להקל ולאפשר להורים לרכוש עבור ילדיהם את כל הציוד שהם צריכים בכבוד ובמחירים הזולים ביותר. לכל ילד מגיע להתחיל את השנה עם הציוד הנדרש. רשת רמי לוי מאחלת לכל הילדים והילדות שנת לימודים פורייה ומוצלחת!".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד לרמי לוי (ל"ת)
    ירדן 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    רמי לוי
    גיל 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 3
    חזירות !
    סגור
  • 1.
    אתם מזמן לא עושים באמת למען לקוחות.
    רינה 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    2 4
    המחירים מרקיעי שחקים , הפירות והירקות באיכות נמוכה. מי שחלילה צריך להכנס לשירותים נתקל בזוהמה . תפסיקו למכור לוקשים
    סגור